Debiut BRIJU SA na NewConnect
2011-08-11 00:10
Przeczytaj także: Debiut WODKAN SA na NewConnect
O emitencie:Przedmiotem działalności firmy jest projektowanie, produkcja i dystrybucja biżuterii wykonanej ze złota i kamieni szlachetnych. Firma istnieje od 2001 roku. Działa na rynku polskim i europejskim. Uniwersalność marki zakłada tworzenie submarek pod głównym brandem dla potrzeb wprowadzenia do sprzedaży np. biżuterii srebrnej. Spółka zamierza wprowadzić pierwszy markowy produkt w ramach kampanii promocyjnej przeprowadzanej jesienią 2011 roku. Równocześnie z wprowadzeniem własnej marki Spółka będzie prowadzić działania mające na celu rozwój sieci sprzedaży. Dotychczasowy model sprzedaży polegający na tym, że dany sklep jubilerski kupuje produkty Spółki, zostanie wzbogacony o działania Spółki, polegające na wspomaganiu sklepu w zakresie wiedzy o rynku i trendach wśród klientów. Ponadto w ramach współpracy zostaną wprowadzone szerokie działania związane z promocją markowych wyrobów. Strategia wzrostu wartości Spółki zakłada, że w okresie 2011-2012 nastąpi kreacja marki, wprowadzenie na rynek pod własną marką złotej biżuterii z brylantami. Równocześnie nastąpi zmiana funkcjonowania sieci sprzedaży detalicznej poprzez zwiększanie liczby sklepów, z którymi Spółka nawiąże ścisłą współpracę.
O ofercie
- Oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): oferta prywatna 478 260 akcji serii C oraz 500 000 akcji serii D
- Wartość oferty/sprzedaży: 2,98 mln zł
- Kurs odniesienia: 5 zł
- Wartość spółki (wg kursu odniesienia): 29,89 mln zł
- Wartość instrumentów wprowadzonych : 12,39 mln zł
- Autoryzowany Doradca i Animator: Trigon Dom Maklerski
oprac. : Kamila Urbańska / eGospodarka.pl