  • 1. Data: 2010-12-15 11:00:55
    Temat: {getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wczoraj założyłem kilka lokat. Nie dostałem żadnego maila z
    potwierdzeniem (nawet z OF ;) ) Ktoś też tak ma?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2010-12-15 12:09:59
    Temat: Re: {getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > Wczoraj założyłem kilka lokat. Nie dostałem żadnego maila z
    > potwierdzeniem (nawet z OF ;) ) Ktoś też tak ma?

    To samo dzieje się z OF: potwierdzenia założonych w zeszłym tygodniu lokat
    mikołajkowych przychodziły dwa dni po założeniu (a więc również w niedzielę).
    Potwierdzeń lokat założonych w bieżącym tygodniu brak :( Nawet nie wiadomo,
    czy forsa dotarła :(

  • 3. Data: 2010-12-15 12:48:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 12:09:59 +0000 (UTC), a...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

> [...]
    > Potwierdzeń lokat założonych w bieżącym tygodniu brak :( Nawet nie wiadomo,

    Pewnie po tej wtopie admin przełożył wajchę z powrotem.

    Też nie dostałem potwierdzenia lokaty na start w GO, ale w ichnim systemie
    widać założoną lokatę. W OF tak nie ma?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-12-15 12:59:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> writes:

    > Pewnie po tej wtopie admin przełożył wajchę z powrotem.
    >
    > Też nie dostałem potwierdzenia lokaty na start w GO, ale w ichnim systemie
    > widać założoną lokatę. W OF tak nie ma?

    Ale ja mówię cały czas o GO :), lokaty u mnie widać, prawidłowo się
    założyły, tylko tych powiadomień nie dostałem.

    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 5. Data: 2010-12-15 13:10:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 13:59:41 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale ja mówię cały czas o GO :), lokaty u mnie widać, prawidłowo się
    > założyły, tylko tych powiadomień nie dostałem.

    Po ostatnich maila możesz spokojnie mówić o GO-OF lub używać tego
    zamiennie GO<>OF z pełną dowolnością.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-12-15 13:11:58
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > Ale ja mówię cały czas o GO :), lokaty u mnie widać, prawidłowo się
    > założyły, tylko tych powiadomień nie dostałem.

    A ja piszę o OF. Nie widać w nim nowych lokat - system jest w stanie sprzed 9
    XII, wiszą w nim jeszcze lokaty zakończone 9 XII. Widać zachęcają mnie w ten
    sposób do przenosin do Getina. Tylko że jakoś nie ufam Getinowi...

    A co najbardziej mnie wkurza, nie widać, które z wniosków na mikołajkowe nie
    zostały wykorzystane. Niby mam odpowiednie e-maile, ale trochę się w nich
    gubię, więc chciałoby się zobaczyć w systemie numery kont, na które jeszcze
    nie poszły środki. Ale nie-da-sie... :(((

  • 7. Data: 2010-12-15 17:00:21
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam

> [...]
    > gubię, więc chciałoby się zobaczyć w systemie numery kont, na
    > które jeszcze
    > nie poszły środki. Ale nie-da-sie... :(((

    No niestety od jakiegoś czasu maja jakieś problemy z odświeżaniem.
    Trzeba do nich dzwonić w celu odświeżenia profilu
    Z tym że najpierw trzeba odczekać ponad 10 minut na połączenie z
    konsultantem a potem jeszcze powisieć na telefonie też około 10
    minut i juz masz system prawie on-line :)

    Ja już się pomału przenoszę do GO bo już mnie OF coraz bardziej
    wkurza

    Damian

  • 8. Data: 2010-12-15 19:10:52
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Damian News wrote:

> [...]
    > minut i juz masz system prawie on-line :)
    >
    > Ja już się pomału przenoszę do GO bo już mnie OF coraz bardziej

    Z lokatami to mozna sobie poczekać na odświeżenie, bo kiedyś i tak
    zaksiegują z datą wpływu, ale teraz jaja są też z rach. optymalnym. Rano
    poszła kasa zasilenia a do tej pory na koncie pustki. Licho wie czy
    "pustka" dotyczy tylko interfejsu OF czy systemu bankowego... - tzn. czy
    zaksiegowali, o ktorej(?), - jak nie to kartę sobie można użyć jako
    skrobaczke.

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 9. Data: 2010-12-15 20:13:39
    Temat: .
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > systemu bankowego... - tzn. czy zaksiegowali, o ktorej(?), - jak
    > nie to kartę sobie można użyć jako skrobaczke.

    Raczej tylko podgląd szwankuje bo przelew kasy z zakończonej
    lokaty dotarł bez problemu do GO rano

    Damian

  • 10. Data: 2010-12-16 09:28:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 20:10:52 +0100, sTav napisał(a):

> [...]
    > "pustka" dotyczy tylko interfejsu OF czy systemu bankowego... - tzn. czy
    > zaksiegowali, o ktorej(?), - jak nie to kartę sobie można użyć jako

    Hmmm a wszyscy tak na Polbank tudzież Półbank narzekają.

    --
    xbartx