  • 1. Data: 2003-06-26 13:43:54
    Temat: 0% debet w Citi - czy nie łamią prawa ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    zobaczcie ofertę
    http://www.online.citibank.pl/portal/citi_home_cente
    r.jsp?frameset=centerFrameset&framevar1=workID&frame
    val1=pNlfKreLiniaWID&framevar2=navID&frameval2=pNlfK
    reLiniaNID

    standardowe zachowanie Citi
    7 dni nieoprocentowanych pożyczek, a później 18 % :))
    do tego 1,5% prowizja

    pytanie brzmi - dlaczego nie podają rzeczywistej stopy procentowej ? (to co
    podają to chyba rzeczywiste oprocentowanie w skali miesiąca )

    może warto przećwiczyć jak zadziała nasze prawo :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-06-26 19:58:24
    Temat: Odp: 0% debet w Citi - czy nie łamią prawa ?
    Od: "jakub stolarczek" <p...@o...pl>

    Jeśli klient dokonuje spłaty w regularnych, 12 ratach, to oprocentowanie
    realne wychodzi go 9,995 %. Wiem, bo pracuje w citibanku:)

    pozdrawiam

    jakub stolarczek

    Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdet5j$1sfo$...@f...acn.pl...

  • 3. Data: 2003-06-26 20:29:27
    Temat: Re: 0% debet w Citi - czy nie łamią prawa ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    jakub stolarczek wrote:
    > Jeśli klient dokonuje spłaty w regularnych, 12 ratach, to
    > oprocentowanie realne wychodzi go 9,995 %. Wiem, bo pracuje w
    > citibanku:)

    O to może wytłumaczysz dlaczego w Citi 9,995=0 ? To jakaś wyższa matematyka
    :-D ???

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-26 20:47:28
    Od: "jakub stolarczek" <p...@o...pl>

    nie, to tylko przez te pierwsze 7 dni. Potem robi sei te 18,99%
    Użytkownik Glenn <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdfl6n$f7k$...@i...gazeta.pl...

  • 5. Data: 2003-06-27 07:39:53
    Od: "Lesio5" <I...@v...prI>

    Użytkownik "jakub stolarczek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nie, to tylko przez te pierwsze 7 dni. Potem robi sei te 18,99%

    1. odpisuj pod cytatem
    2. czy ci moze wiadomo, kiedy twój bank zamienia zmniejszyc paskarskie
    oprocentowanie na kredytach na telefon? Ono bylo atrakcyjne 4 lata temu, ale
    nie dzis przy inflacji 2%...
    I jeszcze promocja z biletem lotniczym. Smiech na sali...

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    ...jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj...

  • 6. Data: 2003-06-27 15:02:12
    Od: "jakub stolarczek" <p...@o...pl>

    Watpie czy oprocentowanie spadnie... Nie kwapia sie do tego... A co do
    biletu lotniczego: wiesz... nie slyszales jeszcze co daja w promocji do
    innych produktow:)

    Użytkownik Lesio5 <I...@v...prI> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdgup8$67g$...@n...onet.pl...

  • 7. Data: 2003-06-27 15:10:05
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    jakub stolarczek wrote:
    > Watpie czy oprocentowanie spadnie... Nie kwapia sie do tego... A co do
    > biletu lotniczego: wiesz... nie slyszales jeszcze co daja w promocji
    > do innych produktow:)

    Odpisuj pod cytatem. A poza tym jacy "oni" ? Chyba "my" ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-06-28 14:29:03
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "jakub stolarczek" <p...@o...pl> wrote in message
    > Jeśli klient dokonuje spłaty w regularnych, 12 ratach, to oprocentowanie
    > realne wychodzi go 9,995 %. Wiem, bo pracuje w citibanku:)

    świetna odpowiedź, szczególnie część: "Wiem, bo pracuje w citibanku:)" :))

    czy możesz uzasadnić to wzorem matematycznym zgodnym z prawem

    szczerze mówiąc po wczytaniu się w ofertę znalazłem rzeczywistą stopę
    procentową - to jest właśnie ok 1,5% - a wyliczona jest przy założeniu, że
    klient nie korzysta z kredytu ponad 7 dni w miesiącu i płaci tylko prowizję
    za przyznanie kredytu

    chociaż nie dziwi mnie, że pracownicy citi jak zwykle nie znają faktów :))
    dwa lata temu, kiedy przestawałem być ich klientem było dokładnie tak samo
    :)