  • 1. Data: 2011-01-10 12:23:15
    Temat: 1. Po co jest OUP w mBanku? 2. Jak sie dostac na ich forum?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Tak sie zastanawiam po co podpisywalem Otwarta Umowe Produktowa.
    Konsultant zapewnial, ze nie bede musial juz podpisywac wnioskow, czekac
    na kurierow itp.
    Zlozylem wniosek o KK przez konsultanta (sam dzwonil), powiedzial, ze
    sie odezwa.
    W systemie od tygodnia wisial status "oczekiwanie na dokumenty". Mysle
    sobie, jakie dokumenty?
    I dzis dzwoni jakis gosc z mKiosku, zeby przyszedl podpisac papiery.
    Pytam sie co mam podpisywac, skoro mam podpisana Otwarta Umowe
    Produktowa? On na to, ze umowe i musze ja podpisac osobiscie. Po co w
    takim razie ta otwarta umowa, skoro nic nowego dla mnie nie wnosi?
    Juz wolalem poprzednia oferte, ze sami bez pytania wyslali mi umowe do
    domu, odeslalem i dostalem KK. A teraz jeszcze musze chodzic po jakichs
    mkioskach.

    Drugie - 20 grudnia zarejestrowalem sie na forum mbanku. Niby prosta
    sprawda - administrator ma potwierdzic konto. I tak czekam do dzis.
    Znudzilo mnie to troche i tydzien temu zarejestrowalem sie jeszcze raz,
    na inny e-mail. Tez nie potrafili tego aktywowac. Czy za mozliwosc
    pisania na tym smiesznym forum trzeba placic czy co?

  • 2. Data: 2011-01-10 12:41:53
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-10 13:23, neoniusz pisze:
    > Tak sie zastanawiam po co podpisywalem Otwarta Umowe Produktowa.
    [cut]
    > Juz wolalem poprzednia oferte, ze sami bez pytania wyslali mi umowe do
    > domu, odeslalem i dostalem KK. A teraz jeszcze musze chodzic po jakichs
    > mkioskach.

    Tez mnie to dziwilo.

> [...]
    > na inny e-mail. Tez nie potrafili tego aktywowac. Czy za mozliwosc
    > pisania na tym smiesznym forum trzeba placic czy co?

    System sie raz na miesiac wywala a Ty sie dziwisz ze nie maja czasu na
    aktywowanie dostepu do forum ? :)

  • 3. Data: 2011-01-10 14:21:03
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Mon, 10 Jan 2011 13:23:15 +0100, neoniusz wrote:
    > Drugie - 20 grudnia zarejestrowalem sie na forum mbanku. Niby prosta
    > sprawda - administrator ma potwierdzic konto. I tak czekam do dzis.

    Mam tak samo. A zarejestrowałem się trochę wcześniej niż 20 grudnia.

  • 4. Data: 2011-01-10 14:27:53
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał w wiadomości

    > Mam tak samo. A zarejestrowałem się trochę wcześniej niż 20 grudnia.

    dobrze ci tak pewnie byś tam tylko na nich narzekał ;)

  • 5. Data: 2011-01-10 17:20:31
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent neoniusz nadaje:
> [...]
    > raz, na inny e-mail. Tez nie potrafili tego aktywowac. Czy za
    > mozliwosc pisania na tym smiesznym forum trzeba placic czy co?

    Pod linkiem http://www.mbank.pl/forum/login.html
    pokazuje się lista ostatnio zajestrowanych osób. Między 20 grudnia a 5
    stycznia nikomu nie udało się zarejestrować. Winna jest sytuacja na
    kolei oraz szok po Sylwestrze.

  • 6. Data: 2011-01-10 17:34:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 18:20, JanKo pisze:

> [...]
    > pokazuje się lista ostatnio zajestrowanych osób. Między 20 grudnia a 5
    > stycznia nikomu nie udało się zarejestrować. Winna jest sytuacja na

    Po 5 grudnia tez sie rejestrowalem :/ Nie chca mnie tam po prostu.

  • 7. Data: 2011-01-10 17:35:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 18:34, neoniusz pisze:

    > Po 5 grudnia tez sie rejestrowalem :/ Nie chca mnie tam po prostu.

    Znaczy po 5 stycznia.

  • 8. Data: 2011-01-10 17:36:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    > pokazuje się lista ostatnio zajestrowanych osób. Między 20 grudnia a 5
    > stycznia nikomu nie udało się zarejestrować. Winna jest sytuacja na

    Podejrzewam, ze ta fala osob, ktora jest z 5 stycznia to zaleglosci ze
    swiat. Ale to nie wyjasnia dlaczego ja wciaz nie mam konta.