  • 1. Data: 2009-05-14 20:08:55
    Temat: 10% na start - nowa lokata open
    Od: Peet <w...@y...com>

    Lokata 10% na 7 dni, od 500 do 5000.
    https://lokaty.open.pl/form1/54/

  • 2. Data: 2009-05-14 20:23:13
    Temat: Re: 10% na start - nowa lokata open
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Peet" <w...@y...com> wrote in message
    news:guhrbn$liu$1@news.vectranet.pl...
    > Lokata 10% na 7 dni, od 500 do 5000.
    > https://lokaty.open.pl/form1/54/

    Lipa... Kto sprzeda swoje dane za 9,59 PLN brutto? Chyba niemadry...

    Kazdy klient ma możliwość założenia tylko jednej "Lokaty na start"

    https://lokaty.open.pl/dokumenty/Lokata_pdf_54.pdf

    MK

  • 3. Data: 2009-05-14 20:44:11
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    MK pisze:

    > Lipa... Kto sprzeda swoje dane za 9,59 PLN brutto? Chyba niemadry...

    Albo Ci, ktorzy juz wczesniej je podali za wieksze kwoty :)

    pzdr. jijomo

  • 4. Data: 2009-05-14 20:57:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "jijomo" <l...@o...pl> wrote in message

    > Albo Ci, ktorzy juz wczesniej je podali za wieksze kwoty :)

    Ale jak sama nazwa wskazuje oferta jest kierowana przede wszytkim do nowych
    klientow. Pocztowy lepiej to zrobil, a oni nie wiem kogo chca przyciagnac...

    MK

  • 5. Data: 2009-05-14 21:21:46
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    MK pisze:

    > Ale jak sama nazwa wskazuje oferta jest kierowana przede wszytkim do
    > nowych klientow. Pocztowy lepiej to zrobil, a oni nie wiem kogo chca
    > przyciagnac...

    Ludzie ogolnie nie dbaja o swoje dane osobowe.
    Chociaz z drugiej strony pewnie swiadomosc jesli chodzi o te sprawe
    wsrod uzytkownikow internetu zakladajacych ta droga lokaty jest wyzsza
    niz przecietna, wiec rzeczywiscie moga sie przeliczyc.

    pzdr. jijomo

  • 6. Data: 2009-05-14 21:31:28
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > "jijomo" <l...@o...pl> wrote in message

    > Ale jak sama nazwa wskazuje oferta jest kierowana przede wszytkim do
    > nowych klientow. Pocztowy lepiej to zrobil, a oni nie wiem kogo chca
    > przyciagnac...

    prawda, to co open wymyslili teraz jest beznadziejne
    nieodnawialne, jakoby testowe

  • 7. Data: 2009-05-15 07:49:18
    Od: "Strachu S." <s...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Lipa... Kto sprzeda swoje dane za 9,59 PLN brutto? Chyba niemadry...

    7.77 na rękę... bardzo niemądry!

    Strachu S.

  • 8. Data: 2009-05-15 08:46:53
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Strachu S. pisze:

    > 7.77 na rękę... bardzo niemądry!

    7,59. Zapominasz o zaokragleniach.

    pzdr. jijomo

  • 9. Data: 2009-05-15 21:52:58
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    > Lipa... Kto sprzeda swoje dane za 9,59 PLN brutto? Chyba niemadry...

    A co wynika ze "sprzedania danych"? Ja myślałam, że zgoda na przetwarzanie
    danych jest obligatoryjna. I czym to grozi?
    Pozdr.
    A.