  • 1. Data: 2004-10-18 17:19:45
    Temat: 100 tysiecy kart w MultiBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MultiBank wydał już ponad 100.000 debetowych kart płatniczych. Karty
    MultiBanku wydawane są posiadaczom wszystkich MultiKont młodzieżowych,
    jestem, ja, my, Aquarius, Business Class, Medicus, Expert oraz Planów
    Finansowych WWJ. Można nimi bez prowizji płacić w ponad 24 milionach
    punktów handlowo-usługowych, w 200 krajach i wypłacać gotówkę w 1060
    bankomatów na terenie Polski.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7014

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-19 07:50:19
    Temat: Re: 100 tysiecy kart w MultiBanku
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:cl0u25$58j$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Finansowych WWJ. Można nimi bez prowizji płacić w ponad 24 milionach
    > punktów handlowo-usługowych, w 200 krajach i wypłacać gotówkę w 1060

    a znana jest liczba kredytowych ?

    D.

  • 3. Data: 2004-10-19 08:16:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dave <d...@o...pl> wrote:
    > a znana jest liczba kredytowych ?
    > D.

    Tak - podawali jakis czas temu - sprawdz w archiwum u nich albo u mnie :)