  • 1. Data: 2003-03-23 17:16:00
    Temat: 2 pytania o PKO SA
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam i prosze o pomoc,

    Po pierwsze jaka jest strona internetowa PKO SA?
    Nigdy nie interesowala mnie bankowosc w kazdym tego slowa znaczeniu a teraz
    potrzebuje i dlatego pytam

    Po drugie czy istnieje jeszcze cos takiego jak OFE RODZINA?
    Z tego co wiem to kiedys wlasnie PKO SA bylo firma zarzadzajaca tym
    funduszem emerytalnym.A jak jest teraz i gdzie sie czegos dowiedziec?

    pozdrawiam i z gory dziekuje,

    Rafal

  • 2. Data: 2003-03-23 17:27:22
    Temat: Re: 2 pytania o PKO SA
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Po pierwsze jaka jest strona internetowa PKO SA?
    > Nigdy nie interesowala mnie bankowosc w kazdym tego slowa znaczeniu
    > a teraz potrzebuje i dlatego pytam

    Pewnie chodzi ci o bank Pekao SA. Nie masz sie co marwic, duzo ludzi
    nie rozroznia tego banku od PKO BP SA :) (ten pierwsze to ten z
    Zubrem, ten drugi ze skarbonka ;)
    Strona: www.pekao.com.pl

> [...]
    > Z tego co wiem to kiedys wlasnie PKO SA bylo firma zarzadzajaca tym
    > funduszem emerytalnym.A jak jest teraz i gdzie sie czegos

    Poszukaj moze tutaj:
    http://e-insurance.pl/filary/pr-pekao.htm
    I moze na innych stronach.
    OFE Pekao przejelo Rodzine (a moze jest w trakcie przejmowania? :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-03-23 19:30:45