  • 1. Data: 2009-12-31 14:00:11
    Temat: Zamkniecie wszystkich zlecen
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Ciekawe czyj to pomysl?

    Na szczescie, jestem na plus, bo dzis sam zamknalem wszystkie po
    odpowiadajacym mi kursie

    Leszek

  • 2. Data: 2009-12-31 14:18:20
    Temat: Re: Zamkniecie wszystkich zlecen
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe czyj to pomysl?
    >
    > Na szczescie, jestem na plus, bo dzis sam zamknalem wszystkie po
    > odpowiadajacym mi kursie
    >
    > Leszek

    Przecież nie zamykają pozycji tylko zlecenia.

  • 3. Data: 2010-01-01 07:00:55
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "kigam"
    > Przecież nie zamykają pozycji tylko zlecenia.

    Tak, ale to dla ludzi, ktorzy wyjechali na swieta to nie bedzie milym
    prezentem jak po powrocie zobacza czysty arkusz zlecen

    Leszek

  • 4. Data: 2010-01-01 10:51:34
    Temat: 2010 NIECH ZYJE NOWY ROK - BADZCIE SZCZESLIWI
    Od: k...@p...onet.pl

    Niech Kazdy czerpie DOBRA z niego tyle ile potrzebuje i niech ten rog obfitosci
    starczy i dla Was i dla POTOMNOSCI.

    kroovka

  • 5. Data: 2010-01-01 12:29:23
    Temat: Re: 2010 NIECH ZYJE NOWY ROK - BADZCIE SZCZESLIWI
    Od: flug70 <f...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl pisze:
    > Niech Kazdy czerpie DOBRA z niego tyle ile potrzebuje i niech ten rog obfitosci
    > starczy i dla Was i dla POTOMNOSCI.
    >
    > kroovka

    I na wzajem, i choc mi jescze nigdy nie odpowiedziales na list na tej
    grupie, to zycze duzo zielonej EKOtrawki nie tylko z EXPORTU:) i niech
    Ciebie ORCI nie zjedza bo co ja zrobie bez Twoich rekomendacji bedac w
    Wiedniu na Gaudenzdorfer Guertel 67.

    L.

  • 6. Data: 2010-01-01 13:47:35
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam-pora zmienic zwyczaje-dziekuje za zielen-niech sie przenosi na parkiet:-)

    Jestes w Wiedniu? Adres jest jednoznaczny? Zatem Immo raczej dominuje Orco? Tak
    bylo i mialo byc ale co w tym roku nastapi? - to zielen naznaczy
    niespodziankami.

    Zas Eko i pare innych to "immoeko"-ale porozmawiamy o tym ponownie na nowy rok
    2011. Nie odpowiadalem-byc moze...ale przelom lat jest czasem dobrych pomyslow
    wiec sie nie zawiedziesz.

    kroovka