  • 1. Data: 2003-11-13 11:55:34
    Temat: 3 dni aktywowania VE w VWBank
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

    Wreszcie po 6 tygodniach (!!!) dostałem VE VWBanku. Jej aktywowanie zajęło
    mi 3 dni (!!!). Ośmiekę się stwiedzić, że telefoniczne BOK tego banku jest
    do d....... . O ile jako zainteresowany ofertą tego banku (po wybraniu
    cyfry 2) jestem się w stanie tam jeszcze dodzwonić, to już jako klient (po
    wybraniu cyfry 1 i dalszej identyfikacji) już nie. A tylko po identyfikacji
    możliwejest aktywowanie karty. Od słuchania muzyczki i przyciskania
    słuchawki do ucha boli mnie już głowa. Zazwyczaj wytrzymywałem do 10 minut,
    ale było tego z 10 razy. I wczoraj stał się cud - dodzwoniłem się. Miły Pan
    odebrał mój telefon i aktywował kartę. Lakonicznie stwierdził że mają
    przeciążenie z powodu zbyt dużej liczby telefonów. No to ja się pytam ilu
    ich tam jest ? Dwóch, czy może "aż" trzech ? I dlaczego karty nie da się
    aktywować automatycznie (wybierając ostatnią cyfrę 6 - "obsługa kart
    płatniczych" człowiek z autopsji zaznajamia sie z definicją
    "nieskończoności" w sensie nieskończenie długiego oczekiwania nie mającego
    końca) .