  • 1. Data: 2005-05-04 10:28:35
    Temat: 500 mln kredytów hipotecznych w mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wartość kredytów hipotecznych udzielonych w ramach mPLANU przekroczyła
    500 mln zł. Jednocześnie mBank wprowadził możliwość finansowania do 100%
    wartości nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie kredytu
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,10858

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-05-04 16:39:00
    Temat: Re: 500 mln kredytów hipotecznych w mBanku
    Od: "NoreL" <n...@a...pl>

> [...]
    > mln zł. Jednocześnie mBank wprowadził możliwość finansowania do 100%
    > wartości nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie kredytu

    A skoro mowa o kredytach hipotecznych w mBanku - ma ktoś z nimi jakies
    doświadczenia (pozytywne i negatywne). Przymierzam się własnie do wzięcia
    takiego kredytu a jak już można 100% finansowac to jestem prawie pewny że to
    będzie mBank.

  • 3. Data: 2005-05-04 16:42:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    NoreL <n...@a...pl> wrote:
> [...]
    > doświadczenia (pozytywne i negatywne). Przymierzam się własnie do
    > wzięcia takiego kredytu a jak już można 100% finansowac to jestem

    Chyba sa coraz lepsze - bo co i rusz moi znajomi ze studiow biora wlasnie
    albo w mBanku albo Millennium. I co ciekawe mBank wygrywa, bo w Millennium
    chca np. ubezpieczenie na zycie, czy cos...

    A swoja droga - skoro masz juz tak sprecyzowany wybor -czemu nie BPH, czy
    wlasnie Millennium lub PKO BP?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-05-04 16:56:55
    Od: "NoreL" <n...@a...pl>

> [...]
    > chca np. ubezpieczenie na zycie, czy cos...
    >
    > A swoja droga - skoro masz juz tak sprecyzowany wybor -czemu nie BPH, czy

    Gdzie jak gdzie ale do BPH-u mnie wołami nie zaciągną. Znajomy z pracy
    walczy z nimi co i rusz. Jak przyznawali mu kredyt byli bardzo mili, starali
    się, a teraz wypłata każdej transzy kredytu to kolejny bój o miedze. Mam
    relacje na bieżąco, tak mniej więcej raz na miesiąc wysłuchuje jego żalów
    :) Nie mówie że BPH jest zły, wiele osób go tu chwali ale ...

  • 5. Data: 2005-05-05 10:04:31
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 May 2005 18:42:13 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > I co ciekawe mBank wygrywa, bo w Millennium
    > chca np. ubezpieczenie na zycie, czy cos...

    Dokładnie tak, dużym plusem jest jeżeli masz polisę na życie. Jeżeli
    jej wartość pokrywa wysokość kredytu, to nie trzeba ubezpieczać
    kredytu do czasu wpisania hipoteki do KW. Jeżeli wartość polisy nie
    pokrywa wysokości kredytu pozostałą część należy ubezpieczyć. Chyba
    nic nie pomieszałem ;-)

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair