  • 1. Data: 2011-09-25 17:56:21
    Temat: 50mln w lotto do ktorego banku skierowac ?
    Od: "Rezydent" <r...@g...pl>

    Istnieje szansa, że 1 osoba (pewnie kilka osób jednak) zgarnie we wtorek 50
    mln PLN, może to będę ja.
    po odjęciu podatku 10% 45 mln zł przeleją na rachunek bankowy.

    Do którego banku skierować taką kwotę ?
    Dobrze wygląda oszczędnościowe Alior... 4,35 %, po odjęciu "Belki" codziennie
    dopiszą ok. 4344 zł
    (45000000 x 3,5% / 365) - 19%

    Druga kwestia tajemnica.
    Wiadomo, wpływa kwota, ktoś w banku widzi saldo, że info o kwocie nie
    wycieknie gwarancji nie ma, ale jak zmniejszyć ryzyko wycieku takiej informacji ?

    Może ktoś wie w jakim banku Totalizator ma konto ? Stawiam na NBP, ale czy na
    pewno ?

  • 2. Data: 2011-09-25 18:50:10
    Temat: Re: 50mln w lotto do ktorego banku skierowac ?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.09.2011 19:56, Rezydent pisze:
    > Do którego banku skierować taką kwotę ?

    Lepiej wyplacic w gotowce i wplacic w okienku. Chcialbym widziec mine
    obslugi.

  • 3. Data: 2011-09-25 19:21:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Rezydent wrote:

    > Druga kwestia tajemnica.
    > Wiadomo, wpływa kwota, ktoś w banku widzi saldo, że info o kwocie nie
    > wycieknie gwarancji nie ma, ale jak zmniejszyć ryzyko wycieku takiej
    > informacji ?

    Nie musisz jednym przelew.
    Przelej sobie po kilkudziesięciu banków :-)

  • 4. Data: 2011-09-25 20:39:00
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-09-25 19:56, Rezydent pisze:
    > Istnieje szansa, że 1 osoba (pewnie kilka osób jednak) zgarnie we wtorek 50
    > mln PLN, może to będę ja.
    > po odjęciu podatku 10% 45 mln zł przeleją na rachunek bankowy.
    >
    > Do którego banku skierować taką kwotę ?

    moge ci podac numer konta :P

    Sierp

  • 5. Data: 2011-09-25 21:30:45
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Druga kwestia tajemnica.
    >Wiadomo, wpływa kwota, ktoś w banku widzi saldo, że info o kwocie nie
    >wycieknie gwarancji nie ma, ale jak zmniejszyć ryzyko wycieku takiej informacji ?

    tajemnica? nie zartuj, a urzad skarbowy to co? w twoim urzedzie
    pracuja dziesiatki ludzi - i tak mozna by dalej...
    myslisz ze ludzie nie dowiedza sie ze ktos wygral? :)

    od razu zauwaza, nowy samochod... nowe cos tam :)

    A lokata w aliorze jest teraz 6,03% netto wiec suma odsetek jakby sie
    powieksza, a ja sam bym rozbil ta kwote na paredziesiat bankow, i moze
    nawet gdzies zagranice przetransferowal :-)

  • 6. Data: 2011-09-26 05:48:04
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 25 Sep 2011 23:30:45 +0200, sunwick napisał(a):

    > tajemnica? nie zartuj, a urzad skarbowy to co?

    TS prowadzi rejestr zwycięzców, nie widzę żadnego aktu prawnego na
    podstawie którego TS nadaje do US dane osobowe szczęśliwca.
    Można wykonac kilka ruchów aby zgubić ślad.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow6.php

  • 7. Data: 2011-09-26 06:29:27
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-09-26 07:48, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > TS prowadzi rejestr zwycięzców, nie widzę żadnego aktu prawnego na
    > podstawie którego TS nadaje do US dane osobowe szczęśliwca.
    > Można wykonac kilka ruchów aby zgubić ślad.

    Jak sobie wyobrażasz ruchy, które pozwolą zgubić ślad przy operowaniu
    kwotą k x 10M ?
    Sądzisz, że weźmiesz sobie do walizki?

    Bardzo jestem ciekaw.

    ... a widzisz jakiś akt, który NIE POZWALA TS-owi udzielić odpowiedzi na
    pytanie od KNF?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2011-09-26 07:16:54
    Od: " Andrzej" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rezydent <r...@g...pl> napisał(a):

    > Istnieje szansa, że 1 osoba (pewnie kilka osób jednak) zgarnie we wtorek 50
    > mln PLN, może to będę ja.

    Szansa zawsze jest, ale po co "dzielić skórę na niedźwiedziu"? Napierw
    wygraj - czego Ci szczerze życzę.

  • 9. Data: 2011-09-26 07:42:30
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rezydent <r...@g...pl> napisał(a):

    > Do którego banku skierować taką kwotę ?

    Z tego co kiedyś się chwalili to dostajesz wraz z nagrodą konto na którym ta
    nagroda jest zdeponowana, kiedyś było to PKO BP, teraz nie wiem, pewnie podobnie.

    > Druga kwestia tajemnica.

    Jeśli nadal jest tak jak było to nie jest wykonywany żaden przelew, a do
    takiego konta nie ma dostępu żaden szeregowy pracownik. Podatek zryczałtowany
    odprowadza anonimowo TS, więc nikt o tym nie wie dopóki nie zaczniesz wydawać.

  • 10. Data: 2011-09-26 08:27:58
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 26.09.2011 08:29, Maruda wrote:

    > Jak sobie wyobrażasz ruchy, które pozwolą zgubić ślad przy operowaniu
    > kwotą k x 10M ?
    > Sądzisz, że weźmiesz sobie do walizki?

    wystarczy kupić akcje - tam taka kwota jest anonimowa
    Marx