  • 1. Data: 2008-09-08 10:49:13
    Temat: 50zł za założenie konta w polbanku (fakt)
    Od: ns <n...@g...pl>

    Zna ktoś jakieś szczegóły? Podobno trzeba zanieść kupon z faktu. Nie
    chcę kupować tego szmatławca, zrobię to jak będzie taka konieczność ;).
    W sumie konto 6% nie jest złe...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Fakt-dnia-Polbank-ro
    zdaje-50-PLN-1827127.html

  • 2. Data: 2008-09-08 10:51:52
    Temat: Re: 50zł za założenie konta w polbanku (fakt)
    Od: ns <n...@g...pl>

    ns pisze:
    > Zna ktoś jakieś szczegóły? Podobno trzeba zanieść kupon z faktu. Nie
    > chcę kupować tego szmatławca, zrobię to jak będzie taka konieczność ;).
> [...]

    Sam sobie odpowiem ;)

    "Sprawdzilem - warunkiem jest zobowiazanie do przelewania stalych
    wplywow z wynagrodzenia renty itp - nie widzialem mozliwosci zalatwienia
    tego przetlaczaniem przelewow z innego konta.

    Jesli sie nie dopelni warunkow, to po 12 miesiacach nalezy zwrocic 50 zl
    bankowi. "

  • 3. Data: 2008-09-08 16:40:15
    Od: "Metaxa77" <m...@g...pl>

    > Nie
    > chcę kupować tego szmatławca, zrobię to jak będzie taka konieczność ;).

    Czego to ludzie nie zrobią dla 50 złociszy...

  • 4. Data: 2008-09-16 11:07:58
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Podobno boli tylko za pierwszym razem ;-)
    JaC

    -----