  • 1. Data: 2006-05-27 20:56:54
    Temat: 5zł za wyciąg KK mBanku
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Z powodu wprowadzenia tego usprawnienia w TOiP od 1 września przymierzam sie
    do zmiany (wymiany) KK VC mbanku.
    Chciałem spytać gdzie najlepiej przenieść taką kartę zeby było tanio i
    wygodnie? Fajnie jakby troche ponieśli limit.
    Arek

  • 2. Data: 2006-05-28 08:52:52
    Temat: Re: 5zł za wyciąg KK mBanku
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    fajna promocje ma teraz raifeeisen bank, ostatni wyciag z kk i masz
    limit o 30% wyzszy niz dotychczas :)

  • 3. Data: 2006-05-28 09:01:56
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    W TOiP jest że 5PLN płaci się za kopię wyciągu a nie za wyciąg
    chyba że masz jakieś wyprzedzające wieści

    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-05-28 09:21:58
    Od: "Stefan" <s...@...pl>

    >Z powodu wprowadzenia tego usprawnienia w TOiP od 1 września przymierzam
    >sie do zmiany (wymiany) KK VC mbanku.

    nie musisz placic 5zl jesli zlozysz wniosek o elektroniczne wyciagi z KK,
    ktore beda darmowe

  • 5. Data: 2006-05-28 09:23:20
    Od: "Stefan" <s...@...pl>

    >W TOiP jest że 5PLN płaci się za kopię wyciągu a nie za wyciąg
    > chyba że masz jakieś wyprzedzające wieści

    patrz "wnioski">"wyciagi elektroniczne"

  • 6. Data: 2006-05-28 10:02:51
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    no własnie, jak ktoś chce dostawać kopię - to płaci

  • 7. Data: 2006-05-28 12:26:10
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    sumi wrote:
    > no własnie, jak ktoś chce dostawać kopię - to płaci

    Nie. Od września papierowe wyciągi do k.kredytowej bedą kosztować 5zl/mc.
    Bezpłatne będą wyciągi elektroniczne (html) wysyłane mailem.

  • 8. Data: 2006-05-28 14:44:05
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    > fajna promocje ma teraz raifeeisen bank, ostatni wyciag z kk i masz
    > limit o 30% wyzszy niz dotychczas :)

    A jak ktos wejdzie w posiadanie danych karty to mnostwo problemow,
    bo R nie uznaje reklamacji transakcji Internetowych. Patrz archiwum.

    Podrawiam

    Marcin

  • 9. Data: 2006-05-28 14:50:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "mm" <j...@c...barg.sv> wrote in message

    > Nie. Od września papierowe wyciągi do k.kredytowej bedą kosztować 5zl/mc.
    > Bezpłatne będą wyciągi elektroniczne (html) wysyłane mailem.

    Hehe... czy jest to juz oficjalnie zapowiedziane? Jakos nie slyszalem o
    zadnym banku w Polsce, ktory kazalby sobie placic za informowanie o stanie
    zadluzenia. Wyciag mailowy nie jest tu rozwiazaniem, bo nie jest odpowiednio
    zabezpieczony. chyba, ze do wrzesnia mBank mialby wdrozyc mozliwosc
    szfrowania wyciagow.

    MK

  • 10. Data: 2006-05-28 18:19:10
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    MK wrote:
    > Hehe... czy jest to juz oficjalnie zapowiedziane?

    W części transakcyjnej.
    Wnioski ->> wyciągi elektroniczne.

    " We wniosku możesz zaznaczyć, czy chcesz otrzymywać na adres e-mail
    bezpłatne wyciągi miesięczne do wszystkich Twoich kart kredytowych oraz
    rachunków w mBanku. Jednocześnie możesz dokonać aktualizacji adresu e-mail
    posiadanego przez mBank.

    W przypadku rezygnacji z otrzymywania wyciągów do kart kredytowych w formie
    elektronicznej będziesz otrzymywał je w formie papierowej na zarejestrowany
    w mBanku Twój adres korespondencyjny.

    Jednocześnie informujemy, że od 1 września 2006 r. za wysyłkę papierowych
    wyciągów do Twoich kart kredytowych będziemy pobierali miesięczną opłatę w
    wysokości 5 zł".

    > Jakos nie slyszalem
    > o zadnym banku w Polsce, ktory kazalby sobie placic za informowanie o
    > stanie zadluzenia.

    To jakiś idiotyzm. Widocznie, to rozwinięcie nowych pomysłów wdrożonych już
    w MultiBanku. Mnie papier nie jest potrzebny (w citi też mam wyciągi PDF),
    ale jest grupa klientów, co im ten papier jest potrzebny.

    > Wyciag mailowy nie jest tu rozwiazaniem, bo nie
    > jest odpowiednio zabezpieczony. chyba, ze do wrzesnia mBank mialby
    > wdrozyc mozliwosc szfrowania wyciagow.

    Mają być w wakcje wyciągi PDF i xls.

    --
    Witek