  • 1. Data: 2002-10-21 16:34:29
    Temat: 7 zł w ekontoPRO LUKASA
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Pobrali, mimo że było równo 5 kzł. Ciekawe czy oddadzą, bo się upomniałem.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-10-21 16:56:32
    Temat: Re: 7 zł w ekontoPRO LUKASA
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "carlos" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pobrali, mimo że było równo 5 kzł. Ciekawe czy oddadzą, bo się upomniałem.

    a jak jest w reg ?
    opłata miesięczna 7 zł nie będzie pobierana jeśli średnie saldo na koncie
    (rachunek bieżący + lokaty) będzie wyższe niż 5000 zł.
    pozalowales 1 zl :-)) to zaplaciles 7

  • 3. Data: 2002-10-21 18:19:36
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    > opłata miesięczna 7 zł nie będzie pobierana jeśli średnie saldo na koncie
    > (rachunek bieżący + lokaty) będzie wyższe niż 5000 zł.
    > pozalowales 1 zl :-)) to zaplaciles 7

    ja bym powiedział : pożałowałeś 1 gr :-))

  • 4. Data: 2002-10-21 21:12:08
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    krab wrote:

> [...]
    > opłata miesięczna 7 zł nie będzie pobierana jeśli średnie saldo na koncie
    > (rachunek bieżący + lokaty) będzie wyższe niż 5000 zł.

    To ze jest w jakiejs chwili 5000 to nie znaczy ze srednie saldo jest tyle :))

  • 5. Data: 2002-10-21 21:21:11
    Od: "Marcin_Pi" <t...@w...pl>

    Użytkownik ":-=wojo=--:" <".(jak chcesz napisac usun to z
    adresu)wojo_k"@skrzynka.pl> napisał w wiadomości

    > To ze jest w jakiejs chwili 5000 to nie znaczy ze srednie saldo jest tyle
    :))

    Bardzo celna uwaga. Niektórzy myślą ze jak wpłaca na lokatę pod koniec
    miesiąca 5000 to opłaty nie będzie, a tu proszę taka niespodzianka :-))

    Damian Pi.

  • 6. Data: 2002-10-22 05:12:36
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Mon, 21 Oct 2002, Marcin_Pi wrote:

    > Bardzo celna uwaga. Niektórzy myślą ze jak wpłaca na lokatę pod koniec
    > miesiąca 5000 to opłaty nie będzie, a tu proszę taka niespodzianka :-))

    A juz mialem wczoraj zalozyc to konto i w ostatniej chwili o to zapytalem.
    Pan wyjasnil, ze teraz to bym musial wplacic jakies 17 kzl. Podziekowalem
    wiec, przyjde pozniej. :)
    Albo zaloze teraz zwykle e-KONTO, a na poczatku listopada zmienie jego
    status na PRO? Wtedy odsetki beda naliczane wyzsze od momentu zmiany, czy
    od nastepnego miesiaca?

    M.

  • 7. Data: 2002-10-22 06:19:34
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Bardzo celna uwaga. Niektórzy myślą ze jak wpłaca na lokatę pod koniec
    > miesiąca 5000 to opłaty nie będzie, a tu proszę taka niespodzianka :-))

    Dziwne rzeczy mowicie poniewaz nie pobrali mi jeszcze prowizji.
    Mam konto od 25 wrzesnia 2002 we wrzesniu wplacilem morze 3000 zl w
    pazdierniku kolejne 2200 zl. Stan konta wynosil 5200 zl.
    Sprawdzalem w histori konta zero prowizji.
    Kiedy pobieraja prowizje w miesiacu ?

  • 8. Data: 2002-10-22 07:21:44
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    > a jak jest w reg ?
    > opłata miesięczna 7 zł nie będzie pobierana jeśli średnie saldo na koncie
    > (rachunek bieżący + lokaty) będzie wyższe niż 5000 zł.
    > pozalowales 1 zl :-)) to zaplaciles 7

    A u mnie saldo średnie na pewno nie przekraczało 4000 zł i mi ostatnio
    opłaty nie pobrali!

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2002-10-22 07:53:25
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    it.pw.edu.pl...
> [...]

    > Pan wyjasnil, ze teraz to bym musial wplacic jakies 17 kzl. Podziekowalem

    Pan też nie umie liczyć (albo umie, tylko pracuje nad awansem za wyniki).
    Saldo wylicza się dla okresu od momentu otwarcia konta. Dni przed otwarciem
    nie są wliczane do rachunku. Więc w momencie założenia konta wystarczy
    wpłacić 5000 zł i średnie saldo miesięczne wynosi 5000 zł.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 10. Data: 2002-10-22 08:36:10
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A u mnie saldo średnie na pewno nie przekraczało 4000 zł i mi ostatnio
    > opłaty nie pobrali!

    He he, pewnie pobiorą, jak w mi kiedyś w millennium. Najpierw nic przez ileś
    tam miesięcy, a potem jak grom z jasnego nieba wszystko na raz. ;-) Złożyłem
    reklamację, odczekałem pół roku i otrzymałem odpowiedź. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782