  • 41. Data: 2008-08-05 05:39:33
    Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > "Pakiet startowy" lub oddzwanianie. (Zależnie czy ci się śpieszy czy nie.)

    Tak jest w Getinie trzeba osobiscie w odziale dostac nowe haslo

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 42. Data: 2008-08-06 21:45:03
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości

    > Bank ma CID telefonu z ktorego przyszlo polaczenie do aktywacja IVR czemu
    > nie dziala wiem wiem pewnei jakis taktak ?

    Automaty publiczne pozdejmowali? Z betamaksów też już nie da się dzwonić
    anonimowo?

    k.

  • 43. Data: 2008-08-07 05:37:33
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    > Automaty publiczne pozdejmowali? Z betamaksów też już nie da się dzwonić
    > anonimowo?

    Najpierw to musieli by to sprawdzic a jak maja juz miejsca nawet budki
    to moze monitoring w poblizu ale ... jak znam zycie dla 350zł ...nam sie
    nie chce.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 44. Data: 2008-08-07 13:28:19
    Temat: 800 GBP charge for going 8p overdrawn
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Zawsze możesz chcieć rachunek u Angoli:
    http://www.metro.co.uk/news/article.html?in_article_
    id=229230&in_page_id=34
    ;-)
    JaC

    -----

  • 45. Data: 2008-10-14 06:45:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 31 Jul 2008 17:24:00 GMT, Michał Miszewski napisał(a):
    > Moim zdaniem to nie jest skuteczne zabezpieczenie, jeśli w komputerze znajdzie
    > się trojan - malware może obserwować wpisywane znaki i po kilku-kilkunastu
    > razach pozna wystarczającą ilość znaków hasła, by umożliwić szansę na
    > nieuprawnione logowanie.

    Owszem, nie jest to panaceum na wszystkie bóle - ale w znaczący sposób
    utrudnia złodziejowi przechwycenie danych niezbędnych by zalogować się na
    konto ofiary. Przy haśle maskowanym można sobie nawet "pozwolić" na
    jednorazowe wejście na swoje konto z niezaufanego komputera - nawet jak ktoś
    przechwyci kilka znaków (i w dodatku będzie wiedział które to znaki, czyli
    będzie czekał właśnie na klienta takiego banku który maskuje hasła) to nie
    będzie w stanie nic zrobić.

    Przy takim mBanku podajesz na tacy pełne dane, złodziej może kilka sekund po
    Twoim logowaniu sprawdzić co masz na koncie i narobić kłopotów przelewami
    nie wymagającymi potwierdzeń SMSowych :)

    > Z tego co wiem, same przelewy nie zawsze są autoryzowane hasłem SMS (decyduje
    > o tym jakiś algorytm).

    Algorytm nazywa się "wysłać czasami SMSa, żeby nie wydać za dużo" :)
    Niektórzy już tutaj zgłaszali, że dla testu przelewali kwoty po kilka
    tysięcy złotych na konta na które nigdy wcześniej nie przelewali kasy
    i nie było autoryzacji SMSem... Totalna żenada z tym "algorytmem" w ING.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 46. Data: 2008-10-14 06:48:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 31 Jul 2008 07:12:58 +0000 (UTC), Seba napisał(a):
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5506060,Hakerz
    y_ukradli_jej_3_350_zl___
    > no to zrobili sobie precedens i furtke dla wyłudzeń

    Są prostsze i mniej ryzykowne metody na wyłudzenie pieniędzy od banku
    (choćby wszelkie reklamacje transakcji karcianych), a jakoś banki nie
    bankrutują (no, w każdym razie nie z powodu fraudów :)

    Pozdrawiam,

  • 47. Data: 2008-10-14 08:45:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > (choćby wszelkie reklamacje transakcji karcianych), a jakoś banki nie
    > bankrutują (no, w każdym razie nie z powodu fraudów :)

    Jak można wyłudzić, doprowadzając do straty w banku, pieniądze od
    banku poprzez reklamację transakcji karcianej? W przypadku jej uznania
    "po dupie" najbardziej dostaje sprzedawca przecież?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz