  • 1. Data: 2011-03-21 18:46:29
    Temat: A takim trochę koślawym RGR-em postraszę ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Jak w temacie.
    Może ktoś się przestraszy :).

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7cf6d1ce2d
    a8dd18.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-03-21 18:55:16
    Temat: Re: A takim trochę koślawym RGR-em postraszę ....
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 19:46:29 +0100, Endriu napisał(a):

    > Jak w temacie.
    > Może ktoś się przestraszy :).

    A on tzn. ten PGR, to w górę czy w dół znaczy ;)

  • 3. Data: 2011-03-21 19:01:49
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A on tzn. ten PGR, to w górę czy w dół znaczy ;)

    Sorry, podwójny szczyt miałem na myśli....

    P.S. To pomyłka to chyba od nadmiaru literatury ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-03-22 06:13:52
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Sorry, podwójny szczyt miałem na myśli....
    >
    > P.S. To pomyłka to chyba od nadmiaru literatury ...

    Nie jest straszna, zarówno RGR jaki i M powstają w wyniku nałożenia się
    dwóch cykli (szybszy i wolniejszy), różnica to tylko przesunięcie fazowe.

  • 5. Data: 2011-03-22 07:33:55
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 07:13:52 +0100, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Nie jest straszna, zarówno RGR jaki i M powstają w wyniku nałożenia się
    > dwóch cykli (szybszy i wolniejszy), różnica to tylko przesunięcie fazowe.

    E....? Ale ja chcialem sie tylko dowiedziec czy takie rgr czy pgr to
    oznacza w gore czy w dół?
    Mnie sie wydaje ze w gore bo widze jeszcze dwa takie same pgr-y miedzy
    Jul-Oct a potem tuż przed wzmiankowanym.

  • 6. Data: 2011-03-22 07:35:10
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > E....? Ale ja chcialem sie tylko dowiedziec czy takie rgr czy pgr to
    > oznacza w gore czy w dół?
    > Mnie sie wydaje ze w gore bo widze jeszcze dwa takie same pgr-y miedzy
    > Jul-Oct a potem tuż przed wzmiankowanym.

    Niewiele to oznacza.
    W trendzie wzrostowym co chwila są potencjalne RGR a w spadkowym co dołek i
    odbicie, to potencjalny ORGR