  • 1. Data: 2013-10-22 18:15:43
    Temat: A tymczasem mBank jest ...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    ... jest naj, naj, naj na świecie (a może i wszechświecie) a tutaj na
    grupie wiecznie coś nie tak i jakieś pretensje. Ładnie to tak? ;)

    <http://www.mbank.pl/blog/post,3222,nowy-mbank-najba
    rdziej-przelomowa-
    innowacja-na-swiecie.html>

    Aż z wrażenie sobie chyba u nich lokatę na jesienną założę na pamiątkę
    tej podniosłej chwili.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-10-22 19:41:24
    Temat: Re: A tymczasem mBank jest ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości
> [...]
    rdziej-przelomowa-innowacja-na-swiecie.html
    >Aż z wrażenie sobie chyba u nich lokatę na jesienną założę na

    Lokate to moze i warto, ale na ten przelomowy nowy interfejs to bym
    sie nie skazywal :-)

    Choc trzeba przyznac ze te kategorie wydatkow to przydatne narzedzie.
    Budzetow nie opanowalem, moze tez przydatne.

    Ale to miedzynarodowa instytucja, wiec jakos te nagrody przydzielala.
    Czy w tym roku Facebook byl sponsorem ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-10-24 23:24:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" l468bf$90t$...@n...news.atman.pl

> [...]

    rdziej-przelomowa-
    > innowacja-na-swiecie.html>

    > Aż z wrażenie sobie chyba u nich lokatę na jesienną założę na pamiątkę

    A ja chyba zastanowię się nad wpłacaniem makulatury do AliorSyneCka,
    zamiast do mBanku (w Białej galerii wplatomat mBanku często nie jest
    sprawny) i o przeniesienie numeru telefonu (gdybym przeniósł wcześniej
    ów numerek -- być może byłbym kaleką w mniejszym stopniu, ale akurat
    nie za sprawa mBanku) do Play. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'