  • 1. Data: 2002-05-14 08:30:10
    Temat: A zrób teraz jak świnka! ;-)
    Od: "Michał Witkowski" <w...@w...pl>

    Boże, co za agencja reklamowa obsługuje Multi? Słyszeliście reklamę radiową
    Planów?
    Dżizuz!!!

    --
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-05-14 08:43:25
    Temat: Re: A zrób teraz jak świnka! ;-)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Boże, co za agencja reklamowa obsługuje Multi? Słyszeliście reklamę
    radiową
    > Planów?
    > Dżizuz!!!

    DArcy stworzyło kampanię nowego produktu MultiBanku

    Ruszyła kampania promująca Plany Finansowe - nową kategorię produktów
    bankowych. Plany Finansowe to pakiet obejmujący nowoczesną linię kredytową,
    rachunek osobisty, kartę płatniczą i lokaty...

    gwarantujący klientom m.in. dowolność wykorzystania przyznanych środków,
    elastyczny sposób spłaty, korzystne oprocentowanie - od 3,9% w obcych
    walutach i od 11,5% w złotówkach, bezpłatną obsługę,
    dwudziestoczterogodzinny dostęp do pieniędzy.

    Kampania oparta jest na wykorzystaniu zalet produktu, które do tej pory nie
    były oferowane przez inne banki i są tak nowatorskie, że wydają się wręcz
    niemożliwe. Podobnie jak w poprzednich kampaniach MultiBanku kreacja jest
    oszczędna , a o zaletach Planów Finansowych informują prowokacyjne hasła -
    "Oszczędzaj na kredycie", "Nie płać podatku" i "Spłacaj jak chcesz".

    Kampania skierowana jest do osób o zarobkach powyżej średniej krajowej,
    posiadających już kredyty w innych bankach oraz tych, którzy w niedalekiej
    przyszłości planują budowę domu, kupno mieszkania, działki, rozkręcenie
    własnego interesu oraz realizację każdego innego celu.

    Kampanii prowadzonej w prasie, na billboardach i w radiu towarzyszyć będzie
    przygotowana przez D'Arcy Interactive i AMG Net trzyetapowa kampania w
    Internecie.

    Pierwszy etap o charakterze edukacyjnym objął artykuł sponsorowany, mailing,
    komunikaty na forach dyskusyjnych, doklejki do Gadu-Gadu i newsletterów oraz
    kreację bannerową prowadzoną na największych portalach - Wirtualnej Polsce,
    Onecie i Interii. Drugi etap ograniczy się do kampanii bannerowej, trzeci
    zostanie zoptymalizowany po analizie wyników pierwszej i drugiej części
    kampanii internetowej.

    Planowaniem i zakupem mediów zajęły się OMD i AMG Net (internet).

    Kampania rozpoczęła się 6 maja, potrwa do końca czerwca.

    Klient:

    MultiBank

    Przedstawiciel klienta:

    Bartosz Brzozowski
    Tadeusz Marciniak

    Agencja:

    D'Arcy

    Przedstawiciel agencji:

    Jacek Pilachowski (Account Director)
    Barbara Żak (Account Supervisor),
    Rafał Napłoszek (Account Manager)

    Dyrektor kreatywny:

    Przemek Bogdanowicz
    Maciek Kowalczuk

    Dyrektor artystyczny:

    Karolina Lewicka

    Copywriter:

    Rafał Betlejewski Leszek Kuszkowski

  • 3. Data: 2002-05-14 08:44:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    P.S. www.mediarun.pl

  • 4. Data: 2002-05-16 08:54:21
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Michał Witkowski napisał:
    > Boże, co za agencja reklamowa obsługuje Multi? Słyszeliście reklamę radiową
    > Planów?
    > Dżizuz!!!

    Dzięki Twojemu postowi dowiedziałem się, że jest ciekawa reklama Multi.
    Ty też o niej wiesz - i o to chodzi w reklamie, nie ważne co się mówi,
    ważne, że się mówi (bo potem się robi). Czasy idą takie, że dla VIPów
    banki za kilka lat (a może w następnym kwartale, nie znam planów) będą
    fundowały karty wstępu do "salonów masażu" i tym podobne usługi.

    Dogbert