  • 1. Data: 2011-03-07 17:04:44
    Temat: ALIOR - problemy z bankowością internetową
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Cz y tylko ja mam problemy z systemem internetowym Aliora? Chodzi jak krew z
    nosa, a jak chcę zaakceptować przelew, to te kręcące się w nieskończoność
    kółeczko doprowadza mnie do rozpaczy!
    Jak czegoś nie zmienią w tym systemie to idę gdzie indziej, mam już dość
    żółwiego tempa tego banku.

  • 2. Data: 2011-03-07 17:09:43
    Temat: Re: ALIOR - problemy z bankowością internetową
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-03-07 18:04, darkblue pisze:
> [...]
    > nieskończoność kółeczko doprowadza mnie do rozpaczy!
    > Jak czegoś nie zmienią w tym systemie to idę gdzie indziej, mam już dość

    Potwierdzam, system kręćka dostał i trudno doczekać końca kręcenia ;)

  • 3. Data: 2011-03-07 17:21:10
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    osa wrote:

    > Potwierdzam, system kręćka dostał i trudno doczekać końca kręcenia ;)

    jakich przegladarek uzywacie? ja widze, ze zwykle te koleczeka sie bardziej
    namietnie kreca w operze, a w zimnej lasiczce smiga wszystko ladnie.

  • 4. Data: 2011-03-07 17:30:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości grup

    > jakich przegladarek uzywacie? ja widze, ze zwykle te koleczeka sie
    > bardziej
    > namietnie kreca w operze, a w zimnej lasiczce smiga wszystko ladnie.

    Ja używam IE 9.0. Problemów z Aliorem (innych niż te niezależne od
    przeglądarki i powszechnie na grupie znane) nie stwierdzam. Sporadycznie
    używam też Opery 11.00.

    Nowy interfejs ING byś zobaczył, to byś miał powody do narzekania... Przy
    haśle maskowanym kursor nie przeskakuje po wpisaniu znaku, nie rozwijają się
    niektóre listy itd.

  • 5. Data: 2011-03-07 17:30:50
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-03-07 18:21, Paweł pisze:

    > jakich przegladarek uzywacie? ja widze, ze zwykle te koleczeka sie bardziej
    > namietnie kreca w operze, a w zimnej lasiczce smiga wszystko ladnie.

    Próbowałem zimnej łasicy (pierwsze słyszę... ale chyba trafnie, bo FF od
    jakiegoś czasu schodzi na psy) i trwało niemiłosiernie długo aż w końcu
    wypluło błędem.