  • 1. Data: 2006-02-02 19:24:21
    Temat: ALLPAY - doświadczenia praktyczne?
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    Witam, czy moglibyście się nieco wypowiedzieć porównawczo na temat systemow
    płatności online jakimi sa znane u nas ALLPAY.pl i Platnosci.pl?
    Chodzi mi generalnie bardziej o zdanie osób, firm, ktore używają już tych
    systemów i ich opinie jako uzytkowników.
    Prowadzę stronkę www i swiadczę równiez usługi online. Zamierzam wprowadzić
    jeden z systemów akceptujących płatności online.
    Za wszelkie opinie i wskazówki byłbym wdzięczny.
    P.S. Poczytałem to co mają na stronach, więc raczej apeluję o opinie do
    użytkowników, którzy znają to z praktyki.
    Z pozdrowieniami
    SAS

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2006-02-02 19:45:22
    Temat: Re: ALLPAY - doświadczenia praktyczne?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    sas napisał(a):

> [...]
    > P.S. Poczytałem to co mają na stronach, więc raczej apeluję o opinie do
    > użytkowników, którzy znają to z praktyki.

    Korzystam z platnosci.pl opłacając prowizję dla Allegro. Działa bardzo
    sprawnie i moim zdaniem o wiele szybciej niż wcześniejsze Payu

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-02-03 14:02:42
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <j...@a...w.pl>

    Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > systemów i ich opinie jako uzytkowników.
    > Prowadzę stronkę www i swiadczę równiez usługi online. Zamierzam

    Jeżeli masz jakiś system sklepowy itp., to nie powinno być różnicy, powinno
    dać się go dość łatwo zintegrować z obydwoma.

    AllPay ma tą zaletę, że ma swój formularz przyjmowania płatności - nie
    trzeba go robić u siebie, Płatnosci.pl z kolei ma wygodną funkcję dla
    prostych serwisów WWW - może obsługiwać koszyk sklepowy (z uwzględnieniem
    kosztów wysyłki), więc nie trzeba nawet mieć oprogramowania u siebie.

    Ja używam obu :-)

    Pozdrawiam. AlekO

  • 4. Data: 2006-02-03 15:49:09
    Od: Agata_26 <a...@g...pl>

    Aleksander W. Oleszkiewicz napisał(a):

    > Ja używam obu :-)

    Ja używam tylko Allpay.pl , generalnie odpowiada mi ta firma. Prowizje
    niskie, obsługa miła, wszystko profesjonalnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Agata

  • 5. Data: 2006-02-03 17:08:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Agata_26 <a...@g...pl> wrote:
    > Ja używam tylko Allpay.pl , generalnie odpowiada mi ta firma. Prowizje
    > niskie, obsługa miła, wszystko profesjonalnie.

    A z ciekaowsci - czy przelew na twoje konto tez trwa tak koszmarnie dlugo
    jak jeszcze do niedawna mialo to miejsce?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 6. Data: 2006-02-03 19:15:52
    Od: Michał Ścioch <mscioch_del@starsoftmultimedia_del.com>

    > Ja używam tylko Allpay.pl , generalnie odpowiada mi ta firma. Prowizje
    > niskie, obsługa miła, wszystko profesjonalnie.

    Mila obsluga? Odpowiadaja Ci na maile?
    Pytam, bo ja wyslalem do nich maila gdzies w polowie grudnia, potem uzylem
    formularza na ich stronie, potem znowu maila. Odpowiedzi nie dostalem do dzis
    (jest poczatek lutego). Jestem ich klientem od roku, co do przelewania kasy
    raczej nie mam zastrzezen, ale z ta ich mila obsluga i profesjonalnoscia to dla mnie
    jest duza przesada.

    Zaznaczam ze mail to jedyna droga kontaktu z nimi, telefonu nie podaja zadnego.

    pzdr
    ron

    --
    Niemiecki na Szostke! - www.6ka.pl/?a=7
    Jedyny w swoim rodzaju kurs niemieckiego online dla poczatkujacych.

  • 7. Data: 2006-02-03 20:00:48
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >prostych serwisów WWW - może obsługiwać koszyk sklepowy (z uwzględnieniem
    >kosztów wysyłki), więc nie trzeba nawet mieć oprogramowania u siebie.

    Serdeczne dzięki za cenne spostrzeżenia i uwagi. Zauważyłem właśnie,że jest
    bardo fajny gotowy formularz, natromiast zwaracajac sie o pomoc do
    Platnosci.pl niestety nie chcieli pomoc w integracji ze stronka, a allpay od
    razu zareagowal, a zreszta jest jednak, jak widzę łatwiejszy w obsludze.

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2006-02-04 01:26:42
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Zaznaczam ze mail to jedyna droga kontaktu z nimi, telefonu nie podaja
    > zadnego.

    Cos sciemniasz - przeciez jest na stronie podany - telefon, fax, 0800 i
    jeszcze ze 2 numery do oddzialu zagranicznego.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 9. Data: 2006-02-04 01:30:58
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > A z ciekaowsci - czy przelew na twoje konto tez trwa tak koszmarnie dlugo
    > jak jeszcze do niedawna mialo to miejsce?

    Imho - wystarczy przeczytac w regulaminie - "...o ile nie ustalono inaczej".
    Przeciez nawet w mediamarkcie mozesz cene negocjowac - no chyba ze komus sie
    nie chce i woli brac jak jest napisane i tylko marudzic... Ja sobie
    wynegocjowalem warunki ktorych ich konkurencja nie porafila przebic i tyle
    wiec jak zwykle polecam.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 10. Data: 2006-02-04 13:46:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr <p...@c...cz> wrote:
> [...]
    > marudzic... Ja sobie wynegocjowalem warunki ktorych ich konkurencja
    > nie porafila przebic i tyle wiec jak zwykle polecam.

    Znaczy sie cwaniacka firma? ;)