  • 1. Data: 2007-05-07 20:21:15
    Temat: Aegon i Skandia - oj pojechali po nich ...
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Za polskim Forbes'em

    http://www.opera.pl/aktualnosci/download/artykul_for
    bes_052007.pdf

  • 2. Data: 2007-05-08 07:15:12
    Temat: Re: Aegon i Skandia - oj pojechali po nich ...
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 07 May 2007 22:21:15 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > http://www.opera.pl/aktualnosci/download/artykul_for
    bes_052007.pdf

    Z tego artykułu "pierwsze zdziwienie" autora jest dosyć dziwne.
    Skoro staje przed jakimś doradcą i mówi mu ze dobrze zarabia i ma
    "nadwyżki" 1000zł miesięcznie -to po kiego grzyba ten doradca ma go pytać o
    ... zarobki i koszty utrzymania?
    Wszak samo wyrażenie "nadwyżka" określa coś co zostaje "ponad stan".

    Mnie tutaj śmierdzi tendencyjnością autora, bądź brakiem inteligencji - co
    z dalszej treści artykułu już nie wynika - więc pozostaje ...
    tendencyjność ;)

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 3. Data: 2007-05-08 07:21:18
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Herald napisał(a):

> [...]
    >
    > Mnie tutaj śmierdzi tendencyjnością autora, bądź brakiem inteligencji - co
    > z dalszej treści artykułu już nie wynika - więc pozostaje ...

    Wiesz tym razem teza byla po co dawac zarabiac tym od ubezpieczen.
    Inna rzecz ze dodatkowe 2% rocznie od kapitalu "za nic" to jest
    zdzierstwo w czystej postaci.

  • 4. Data: 2007-05-08 07:36:14
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Herald wrote:

> [...]
    > ... zarobki i koszty utrzymania?
    > Wszak samo wyrażenie "nadwyżka" określa coś co zostaje "ponad stan".

    W sumie to jednak warto się zapytać, bo wiadomo jak to jest i później
    przyleci ktoś z pretensjami. Chociażby niedawny "artykuł" o zakupie na
    raty kartą kredytową - była tutaj dyskusja, która pięknie obrazuje, że
    nawet niektórzy adwersarze nie rozumieją mechanizmu, o którym zaciekle
    dyskutują. To, że klient mówi "mam nadwyżkę 1000 zł miesięcznie" według
    mnie jeszcze nic nie oznacza ;)

  • 5. Data: 2007-05-08 16:11:23
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Herald wrote:
> [...]
    > "nadwyżki" 1000zł miesięcznie -to po kiego grzyba ten doradca ma go
    > pytać o ... zarobki i koszty utrzymania?

    Bo co innego facet koło 40-tki kto ma niepracującą żonę i dwoje dzieci i
    myśli co z nimi będzie bez niego, a co innego nieżonaty i bezdzietny
    25-latek który ubezpieczenie na życie ma gdzieś.
    Co innego jeżeli zbiera na samochód za trzy lata a co innego jeżeli na
    emeryturę.
    Co innego jeżeli ma naturę gracza, a co innego jeżeli spadek wartości działa
    mu na nerwy.

    > Mnie tutaj śmierdzi tendencyjnością autora, bądź brakiem inteligencji
    > - co z dalszej treści artykułu już nie wynika - więc pozostaje ...
    > tendencyjność ;)

    IMO tu nie śmiedzi tendencyjność, tylko nieprofesjonalizm i maksymalizacja
    zysku "doradców".
    Wszyscy pośrednicy finansowi trąbią w reklamach jak to dopasowują strategię
    do klienta.
    A widać że w życiu wychodzi jak zwykle.