  • 1. Data: 2009-11-02 21:18:12
    Temat: Nowe konto Direct w BPH za zero zeta
    Od: " K." <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zauwazylem ze bepehowcy po cichu wrzucili nowy rachunek w ramach wprowadzania
    nowego logo ;-) Nie widzialem jeszcze zadnego niusa w Internecie wiec daje
    znac na liste

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rachunki_o
    sobiste/sezam_direct

    Na pierwszy rzut oka dosyc ciekawe - brak opalt za prowadzenie, zero za
    przelewy internetowe, i karta przy 4 transakcach bezgotowkowych tez for free.

    Pozdro

    K.

  • 2. Data: 2009-11-02 21:58:56
    Temat: Re: Nowe konto Direct w BPH za zero zeta
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    K. pisze:
> [...]
    > przelewy internetowe, i karta przy 4 transakcach bezgotowkowych tez for free.

    Conajmniej poltorej roku za pozno.
    Zdazylem przejsc do Nordei :))

    To co widze z wad directa BPH to od 6-o przeslanego kodu autoryzacyjnego
    35 gr za sms autoryzacyjny i 3 zl miesiacznie za brak transakcji na
    karcie debetowej.
    Zalozylbym jako wplatomat bez karty, ale zlikwidowali oddzialik, ktory
    mialem po drodze z pracy.

  • 3. Data: 2009-11-02 22:07:48
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "krzysztofsf" news:hcnkn5$ric$1@news.onet.pl

    [ciach]

    Nie wiem jak koledzy i koleżanki z grupy, ale mnie przynależność do GE
    trochę odstrasza. Oferta nawet dla mało aktywnych klientów znośna.
    Trochę razi archaizm w postaci kasowania za kody SMS... :O

  • 4. Data: 2009-11-02 22:16:11
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Valdi pisze:
> [...]
    > trochę odstrasza. Oferta nawet dla mało aktywnych klientów znośna.
    > Trochę razi archaizm w postaci kasowania za kody SMS... :O

    BZWBK tez kasuje za kody

    Zauwaz jaka droga obsluga polecen zaplaty we wszystkich kontach - za
    "moich czasow" bylo bezplatnie, kosztowala tylko likwidacja pz.

    Krok z "direct" zdecydowanie spozniony - usiluja chyba przytrzymac
    klientow, ktorzy zaczeli uciekac po demontazu rozbudowanej wczesniej
    solidnej sieci placowek - ciekawe, czy jest mozliwosc zmiany typu konta
    z zachowaniem numeru i historii?

  • 5. Data: 2009-11-02 22:21:56
    Temat: Ale fajna pulapka w TOiP :)))
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > klientow, ktorzy zaczeli uciekac po demontazu rozbudowanej wczesniej
    > solidnej sieci placowek - ciekawe, czy jest mozliwosc zmiany typu konta

    6. Wypłaty z rachunku oszczędnościowego
    6.1
    Wypłata gotówkowa z rachunku oszczędnościowego w kasie Banku
    od każdej wypłaty
    7,99 zł
    7. Wypłaty z rachunku Sezam Direct
    7.1
    Wypłata gotówkowa z rachunku Sezam Direct w kasie Banku
    od każdej wypłaty
    8,99 zł

  • 6. Data: 2009-11-03 00:19:36
    Temat: Re: Ale fajna pulapka w TOiP :)))
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-02 23:21, krzysztofsf wrote:
> [...]
    > 7. Wypłaty z rachunku Sezam Direct
    > 7.1
    > Wypłata gotówkowa z rachunku Sezam Direct w kasie Banku

    A opłata za wypłatę kasy z własnego konta nie kwalifikuje się aby do
    klauzul niedozwolonych ?

    witrak()

  • 7. Data: 2009-11-03 00:22:32
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

  • 8. Data: 2009-11-03 06:19:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lis, 01:22, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > A opłata za wypłatę kasy z własnego konta nie kwalifikuje się aby do
    > klauzul niedozwolonych ?

    Jesli konto bezplatne to nie.
    Jesli za konto sa pobierane oplaty to niedozwolone.
    Byla kiedys taka oficjalna interpretacja przy jakiejs okazji, juz nie
    pamietam czyja.

  • 9. Data: 2009-11-03 07:33:23
    Od: " K." <z...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > 7. Wypłaty z rachunku Sezam Direct
    > 7.1
    > Wypłata gotówkowa z rachunku Sezam Direct w kasie Banku
    Troche przejrzalem tojpy konkurencji i znalazlem podobne konta w pekaesie i
    ingu - wyglada na to ze to jest standard przy operacjach gotówkowych w
    oddziałach że są wysokie opłaty... najwyrazniej zasada w bankach to - jesli
    nie ma oplat za konto to chca zeby ludzie z przelewami trzymali sie daleko od
    oddzialow ale szli do netu

    Pozdro

    K.

  • 10. Data: 2009-11-03 08:10:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > nie ma oplat za konto to chca zeby ludzie z przelewami trzymali sie daleko od

    taki jest wlasnie zamysl banku, jak ktos chce miec tanio lub nawet
    gratis to niech sie ze swoimy przelewami trzyma z daleka od placowek i
    nawet telefonu

    --
    pozdrawiam
    RobertS