  • 1. Data: 2011-10-31 08:49:53
    Temat: Alior 100 dni
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    ... da się jeszcze dzisiaj założyć?
    Jeżlei tak to link poszukiwany. Alior strasznie go ukrył....

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 2. Data: 2011-10-31 09:09:19
    Temat: Re: Alior 100 dni
    Od: "Home News" <s...@s...net.pl>

    > ... da się jeszcze dzisiaj założyć?
    > Jeżlei tak to link poszukiwany. Alior strasznie go ukrył....

    Chyba się da

    http://www.lokata.aliorbank.pl/

    Tylko czy trzeba jeszcze dzisiaj przelać kasę czy wystarczy złożyć wniosek i
    kasę można przelać za kilka dni podobnie jak GetinOnline ?

    Damian

  • 3. Data: 2011-10-31 09:20:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 31.10.2011 09:49, Telesfor pisze:
    > ... da się jeszcze dzisiaj założyć?
    > Jeżlei tak to link poszukiwany. Alior strasznie go ukrył....

    Ukryl? Od poczatku jest taki sam.

  • 4. Data: 2011-10-31 09:21:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 31.10.2011 10:09, Home News pisze:

    > Chyba się da
    >
    > http://www.lokata.aliorbank.pl/
    >
    > Tylko czy trzeba jeszcze dzisiaj przelać kasę czy wystarczy złożyć
    > wniosek i kasę można przelać za kilka dni podobnie jak GetinOnline ?

    3. Zasilenie Rachunku powinno nastapic nie pozniej niz w ciagu 30 dni
    kalendarzowych od dnia otrzymania
    Potwierdzenia Złozenia Wniosku.

    ale

    6. W przypadku wycofania okreslonego wariantu Rachunku z oferty Banku,
    jesli rachunek zostanie uznany po upływie 7
    dni od złozenia przez Klienta oswiadczenia woli, o ktorym mowa w §6 ust.
    1., Bank ma prawo odmowic zawarcia
    Umowy. W takim wypadku Bank nie uznaje rachunku iLokaty srodkami
    przelanymi przez Klienta i zwraca kwote przelewu na rachunek, z ktorego
    zostało dokonane zasilenie Rachunku.

  • 5. Data: 2011-10-31 09:28:32
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

> [...]
    > Umowy. W takim wypadku Bank nie uznaje rachunku iLokaty srodkami
    > przelanymi przez Klienta i zwraca kwote przelewu na rachunek, z ktorego

    OK. Dzieki za info.
    Czyli dzisiaj zakładamy jeszcze lokaty do 6.11 mamy czas na przelanie kasy
    (lepiej parę dni wcześniej jakby znowu mieli poślig przy zakładaniu lokat)

    Pozdrawiam
    Damian

  • 6. Data: 2011-10-31 19:15:29
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

> [...]
    > (lepiej parę dni wcześniej jakby znowu mieli poślig przy zakładaniu lokat)

    Tylko pamiętaj, jakbyś chciał zerwać którą z lokat przed terminem, to nie
    takie hop siup jak to wyższa kultura podaje.
    Jak napisano 2 dni wcześniej, potrzebny jest ror !!
    No chyba że masz blisko do oddziału, ale tam zapewne kolejka będzie

    CzS
    _

  • 7. Data: 2011-10-31 19:45:25
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

> [...]
    > Jak napisano 2 dni wcześniej, potrzebny jest ror !!
    > No chyba że masz blisko do oddziału, ale tam zapewne kolejka będzie

    Spoko ROR mam i zakładam przez Internet przelewając właśnie z ROR-u a i
    zrywać nie zamierzam.

  • 8. Data: 2011-11-01 12:11:00
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-10-31 09:49, Telesfor pisze:
    > .... da się jeszcze dzisiaj założyć?

    Nawet dziś się da złożyć wniosek, choć oferta teoretycznie już nie
    obowiązuje ;) Lokaty zakładają w mniej niż 10 minut! Normalnie jak nie w
    aliorze ;)