  • 1. Data: 2008-12-04 11:28:45
    Temat: Alior Bank, zakładanie konta przez net.
    Od: lelek <l...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    Tydzień temu, dokładnie w czwartek, znajoma za moim poleceniem wypełniła
    formularz założenia rachunku w Alior Banku. Wszystko przebiegło
    bezproblemowo, ale do dzisiaj nikt do niej nie oddzwonił. Wy też macie
    takie opóźnienia z potwierdzeniem danych?
    Znajoma mogłaby otworzyć rachunek w normalnym oddziale, ale niestety
    oddział w pobliżu miał być otwarty "już w listopadzie" oraz ma być
    otwarty "już w grudniu".
    A propos, czy można gdzieś się dowiedzieć konkretnych dat otwarcia
    oddziałów Alior Banku?

    Pozdrawiam,

    lelek

  • 2. Data: 2008-12-04 11:39:09
    Temat: Re: Alior Bank, zakładanie konta przez net.
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takie opóźnienia z potwierdzeniem danych?
    > A propos, czy można gdzieś się dowiedzieć konkretnych dat otwarcia

    Witam.

    Wniosek wypełnilem w srodę albo w czwartek; wczoraj dostalem maila, że
    wysylaja kurierem umowy; narazie nikt nie zadzwonil.
    Co do godzin otwarcia to moze na infolinii?

    Tomek

  • 3. Data: 2008-12-04 13:43:32
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 04-gru-08 12:28:45, lelek napisawszy:
    > Tydzień temu, dokładnie w czwartek, znajoma za moim poleceniem wypełniła
    > formularz założenia rachunku w Alior Banku. Wszystko przebiegło
    > bezproblemowo, ale do dzisiaj nikt do niej nie oddzwonił...
    Ja złożyłem zamówienie też w czwartek 27.XI, maila otrzymałem w
    poniedziałek 1.XII, kurier z umową (bez żadnych telefonów, ustalania
    terminu itp.) pojawił się przed południem w środę 3.XII.
    Konto dało się bez problemów aktywować przez internet, tzn. zalogować
    otrzymując hasło tymczasowe przez SMS i zmienić hasło na własne.
    Przelew zrobiony z mBanku po południu - doszedł następnego dnia.
    Karta debetowa idzie pewnie pocztą, może niedługo dojdzie...

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 4. Data: 2008-12-04 18:31:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-12-04 12:28, lelek stwierdził, że:
> [...]
    > bezproblemowo, ale do dzisiaj nikt do niej nie oddzwonił. Wy też macie
    > takie opóźnienia z potwierdzeniem danych?

    Wniosek złożony w niedzielę, wczoraj otrzymałem maila o tym, że kurier
    do mnie jedzie, dziś zadzwonił przedstawiciel DPD z informacją, że
    będzie za 20 minut z przesyłką.

    Pierwsza wpadka Aliora - wnioskowałem o rachunek w PLN oraz dodatkowy w
    EUR. O tym ostatnim bank zapomniał - umowa przyszła wyłącznie o rachunek
    "z lokatą" z tym, że na umowie "lokata" jest na "nie" ;-)
    Ot taka ciekawostka.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 5. Data: 2008-12-04 20:03:21
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    "D@niel" <n...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > poniedziałek 1.XII, kurier z umową (bez żadnych telefonów, ustalania
    > terminu itp.) pojawił się przed południem w środę 3.XII.
    Ja też zakładałem konto 27.XI i od tej pory cisza, dostałem tylko maila, że
    ze względu na duże zainteresowanie czas oczekiwania na potwierdzenie danych
    może wydłużyć się do 7 dni roboczych, więc poczekam.
    Dzień później konto zakładałem mojej mamie i na jutro umowila sie z
    kurierem.

  • 6. Data: 2008-12-04 20:51:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wniosek wypełnilem w srodę albo w czwartek; wczoraj dostalem maila, że
    > wysylaja kurierem umowy; narazie nikt nie zadzwonil.
    > Co do godzin otwarcia to moze na infolinii?

    i nikt nie zadzwoni, spodziewaj się kuriera!

    --
    pozdrawiam
    RobertS