  • 1. Data: 2009-01-13 14:32:49
    Temat: [Alior O/N] karta debetowa i bankomaty
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Oto informację jakie do tej pory zebrałem:

    1) Bankomatu Eurobanku przy placówce odrzuca kartę debetową Aliora jako
    nieprawidłowa czy jakoś tak. (przynajmniej u mnie w mieście)

    2) Bankomat Polbanku przy placówce przyjmuje PIN pozwala wybrać kwotę,
    generalnie wszystko idzie tak jak przy normalnej wypłacie z bankomatu,
    po oddaniu karty wyskakuje info "Nie mogę zrealizować skontaktuj się z
    Polbankiem". (przynajmniej u mnie w mieście)

    Do tej pory przetestowałem BZWBK, Euronet, ING, Dominet, PKO BP, Pekao
    SA i Millenium - tutaj wszystko jest ok.

    Co ciekawe dzisiaj wypłaciłem pieniądze z Pekao SA, aby zakupić
    śniadanie, wracam do pracy, loguje się do Aliora a tu już transakcja
    bankomatowa jest rozliczona i widnieje na liście w historii. Rozumiem,
    że niektóre Euronety są jakby Aliorowe, ale Pekao SA?

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-01-13 14:46:55
    Temat: Re: [Alior O/N] karta debetowa i bankomaty
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 13 Jan 2009 15:32:49 +0100, xbartx napisał(a):

    > Co ciekawe dzisiaj wypłaciłem pieniądze z Pekao SA, aby zakupić
    > śniadanie, wracam do pracy, loguje się do Aliora a tu już transakcja
    > bankomatowa jest rozliczona i widnieje na liście w historii.

    Na wyciągu z karty kredytowej też jest dziwnie: dziś transakcja, dziś
    księgowanie operacji.
    Chyba coś chachmęcą bo to chyba niemożliwe, żeby operacje były księgowane
    tego samego dnia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-01-13 18:13:29
    Temat: Re: karta debetowa i bankomaty
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Sty, 15:46, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Na wyciągu z karty kredytowej też jest dziwnie: dziś transakcja, dziś
    > księgowanie operacji.
    > Chyba coś chachmęcą bo to chyba niemożliwe, żeby operacje były księgowane
    > tego samego dnia.

    Analogiczny przypadek miałem z kartą debetową - transakcja i
    księgowanie tego samego dnia. Na marginesie - na kartę kredytową
    czekam sześć tygodni, od 28 listopada. I zaczynam mieć dość czekania.
    Tego banku też.

  • 4. Data: 2009-01-13 19:07:13
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 13 Sty, 19:13, szczurwa <s...@g...com> wrote:
> [...]

    > księgowanie tego samego dnia. Na marginesie - na kartę kredytową
    > czekam sześć tygodni, od 28 listopada. I zaczynam mieć dość czekania.

    No cóż wyższa chałtura bankowości ...

    --
    pozdrawiam,

    Erazmus

  • 5. Data: 2009-01-13 19:10:17
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 13 sty 2009 o 19:13 GMT, szczurwa napisał(a):

> [...]
    > księgowanie tego samego dnia. Na marginesie - na kartę kredytową
    > czekam sześć tygodni, od 28 listopada. I zaczynam mieć dość czekania.

    Dopytaj sie, ponaglij, popros o rozmowe z dyrektorem oddzialu, u mnie
    pomoglo, czekalem i meczylem sie miesiac, po rozmowie z dyrektorem sprawa
    zostala zalatwiona w ciagu kilku dni..., byla to kwestia niekompetencji
    bankiera, lub przeladowania go praca, dlatego dostalem nowego bankiera
    osobistego, przy okazji dowiedzialem sie, ze jest podzial na bakierow
    "zwyklych" i klientow zamoznych... :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 6. Data: 2009-01-13 19:29:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Sty, 20:07, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > No cóż wyższa chałtura bankowości ...
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    >
    > Erazmus

    Dostałem dziś maila, ze podałem niewłaściwe telefony do pracodawcy.
    Przedtem kazali spłacić do końca kredyt - spłaciłem. A ponoć trzeba te
    telefony zweryfikować (a przy okazji fakt mojego zatrudnienia), bo
    takie są procedury. Podałem właściwe, tylko nie przewidziałem, że
    wydanie karty z przeniesienia zajmie Aliorowi tyle czasu - numery
    zostały zlikwidowane. Moim pracodawcą jest moja prywatna spółka z
    o.o., uzywamy w działalności różnych numerów, niekoniecznie na nią
    rejestrowanych. Firma jest w trakcie zmiany siedziby. Jeszcze trochę,
    a oskarżą mnie o wyłudzenie. Co mam teraz zrobić, specjalnie dla nich
    podpisac jakąś umowę na telefon, żeby sobie sprawdzili ? Dać sobie
    spokój z kartą i bankiem ?

  • 7. Data: 2009-01-13 19:31:48
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Sty, 20:10, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Dopytaj sie, ponaglij, popros o rozmowe z dyrektorem oddzialu, u mnie
    > pomoglo, czekalem i meczylem sie miesiac, po rozmowie z dyrektorem sprawa
    > zostala zalatwiona w ciagu kilku dni...,
    > Pozdrawiam
    >         Brzezi
    > --
    > [    E-mail: b...@g...com ][                                              ]
    > [       Ekg: #3781111         ][                                              ]
    > [ LinuxUser: #249916          ][                                              ]

    Nagliłem wielokrotnie, bez skutku. Kartę miałem otrzymac przed
    świętami. Teraz mam już dość. To nie tylko ja chcę zrobić interes.

  • 8. Data: 2009-01-13 19:34:54
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 13 sty 2009 o 20:31 GMT, szczurwa napisał(a):

    > Nagliłem wielokrotnie, bez skutku. Kartę miałem otrzymac przed
    > świętami. Teraz mam już dość. To nie tylko ja chcę zrobić interes.

    Ale kogo ponaglales? bankiera? ja tez tak ponaglalem, ale dopiero jak
    nadepnalem na odcisk -> czyt. dyrektora oddzialu, to poszlo jak z procy...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 20:34:00 up 4 days, 20:50, 3 users, ]

  • 9. Data: 2009-01-13 19:43:05
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Sty, 20:34, Brzezi <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > [ LinuxUser: #249916          ][     load average: 0.56, 0.57, 0.40           ]

    Może spróbuję....Ktoś tu na forum zauważył mądrą rzecz: można mieć
    nienaganny BIK, kupe lokat, a i tak nie dostanie się kredytu, jeśli
    się nie ma etatu sprzątaczki. I jest to fakt, o którego prawdziwości
    od czasu do czasu sie przekonuję.

    Pozdrawiam, szczurwa