  • 1. Data: 2010-09-22 20:12:30
    Temat: Alior Off-line
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Pierwszy raz się spotkałam z takim komunikatem jak się zalogowałam do
    swojego konta.
    "UWAGA - system pracuje w trybie off-line i ostatnio wykonywane operacje
    nie są chwilowo prezentowane. Przepraszamy za niedogodności."
    Zrozumiałam to jako konserwację systemu, czy coś w tym rodzaju.

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-09-22 20:39:53
    Temat: Re: Alior Off-line
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a ja odkad alior powstal widuje takie informacje co jakis czas.

  • 3. Data: 2010-09-22 22:28:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-22 22:39, sunwick pisze:
    > a ja odkad alior powstal widuje takie informacje co jakis czas.

    Czyli jeszcze się z takimi komunikatami spotkam :-(

    --
    animka