  • 1. Data: 2012-06-29 20:37:00
    Temat: Alior Sync - dziwne potwierdzenia przelewow
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Pytanie do wszystkich:
    czy jak pobieracie sobie potwierdzenie wykonania przelewu w pdf z
    Alior Sync to jak macie wypelnione pole nadawcy?
    U mnie w polu nadawca, zamiast moich danych mam nr klienta w banku.
    Czyli troche dziwnie :/

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2012-06-29 20:45:11
    Temat: Re: Alior Sync - dziwne potwierdzenia przelewow
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-29 20:37, Rafal M pisze:
    > czy jak pobieracie sobie potwierdzenie wykonania przelewu w pdf z
    > Alior Sync to jak macie wypelnione pole nadawcy?
    > U mnie w polu nadawca, zamiast moich danych mam nr klienta w banku.
    > Czyli troche dziwnie :/

    U mnie jest ok, ale za to nie PDFy od Raifiego mam poprawne tylko w
    programie Adobe, a w Foxit Reader ma jakieś śmieci :) Może to nowa moda
    w bankach...