  • 21. Data: 2009-02-04 15:33:56
    Temat: jednak Alior
    Od: " aneczka" <a...@g...pl>

    e-getin odpadł, bo podobno nie ma w nim przelewów zdefiniowanych
    Kurcze, ciekawe, jaką pułapkę kryje Alor. Okaże się w praniu ;)

  • 22. Data: 2009-02-04 16:02:04
    Temat: Re: logowanie do konta
    Od: m...@g...com

    On Feb 3, 8:58 pm, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > A jak się nie ma od kogo a za chwilę mija czas, aby przelew wyszedł
    > ostatnią sesją a jest piątek a w niedzile wigilia? ;)

    > Jakieś przykłady? Bo jeżeli ufamy tylko komputerowi w domu, to token
    > może sobie spokojnie leżeć gdzieś w szufladzie, token-sms tylko w
    > przypadku specjalnie do tego przeznaczonego numeru i telefonu.
    >
    > Reasumując token sprzętowy/karta TAN/lista haseł jednorazowych ma
    > o wiele mniejsze prawdopodobieństwo popsucia/niedziałania niż telefon.

    To ja jestem zdolny, bo token popsułem. Wystarczy go dobrze przemrozić
    i rozsynchronować zegary - i posprzątane (chodzi o typowe RSA
    SecurID). Wyświetla tylko migające zera. Oczywiście - nie dotyczy tych
    z klawiaturką, zabezpieczanych PIN, przynajmniej nie do końca (nie mam
    doświadczenia z bankami, a jedynie z firmowym VPN, ale tam wymiana
    baterii wymagała telefonu do helpdesku i akcji 'challenge-response' w
    przeciwnym kierunku).

    mucher

  • 23. Data: 2009-02-04 18:01:15
    Temat: Re: jednak Alior
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    aneczka wrote:
    > e-getin odpadł, bo podobno nie ma w nim przelewów zdefiniowanych

    Nie wierz w plotki.

  • 24. Data: 2009-02-04 18:35:55
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > e-getin odpadł, bo podobno nie ma w nim przelewów zdefiniowanych

    Bzdura, dopiero co tworzyłem.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2009-02-04 19:13:35
    Temat: Alior albo e-getin :)))
    Od: " aneczka" <a...@g...pl>

    dzięki.
    Ten dezinformator się "przejęzyczył" - chodziło mu o to, że zdefiniwanych
    potem już nie trzeba potwierdzać kodem. Wrrr

  • 26. Data: 2009-02-04 19:53:13
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Tristan pisze:
    > Albowiem? Przecież token przez esesmana daje dokładnie to samo, a nie trzeba
    > nosić złomu ze sobą.
    po pierwsze: token jest wymagany już do zalogowania na konto, smsowy ze
    względu na oszczędności tylko do przelewów;
    po drugie: banki przy smsach stosują różnych zaufanych odbiorców, co
    obniża bezpieczeństwo systemu
    po trzecie: zdarzają się i to nie tak rzadko przeciążenia sieci i np.
    czeka się na SMS-a 5 minut
    Sorry, ale to nie dla mnie...

  • 27. Data: 2009-02-06 16:01:03
    Temat: e-getin ma polecenie zapłaty?
    Od: " aneczka" <a...@N...gazeta.pl>

    w toip nie ma, więc pytanie do e-getin:
    ile kosztuje polecenie zapłaty (od sztuki czy miesięcznie)
    infolinka - eee, w toip nie ma. Niech pani się przejdzie do placówki
    pytam mailem - czekam 2 dni, brak odpowiedzi

    a może jakiś forumowicz wie?