  • 1. Data: 2011-03-01 09:56:41
    Temat: Alior - bezsensowny pit8c za akcje
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wlasnie zobaczylem czyjs pit roczny:
    http://amsnet.pl/priv/alior_pit_bledny
    Chyba im sie cos niezle pomieszalo. Podobno infolinia mowi, ze
    wszyscy klienci(sic!) dostana korekty.

    a.

  • 2. Data: 2011-03-01 12:28:31
    Temat: Re: Alior - bezsensowny pit8c za akcje
    Od: "C." <c...@g...com>

    > Podobno infolinia mowi, ze wszyscy klienci(sic!) dostana korekty.

    To chyba trochę na zasadzie "taniej wyjdzie posłać jeszcze raz, niż
    tracić czas na dochodzeniu kto dostał złą wersję a kto dobrą". Mój PIT
    od Aliora wygląda normalnie , a i tak dostałem SMSa systemowego, że
    "sorry, będzie korekta".

    C.

  • 3. Data: 2011-03-01 12:48:10
    Od: " Rafal" <g...@g...pl>

    Rowniez otrzymalem od Aliora SMS z informacja o "bledzie w wydruku" pit-8c,
    ktorego jeszcze nie otrzymalem. Najbardziej ciekawi mnie co Alior zaraportował
    do US i czy tam rowniez wysle korekte. Oby nie okazalo sie, ze klienci DM
    Alior beda w tym roku wyjatkowo czesto wzywani na "rutynowe i całkowicie
    losowe" kontrole albo wyjasnienia...

  • 4. Data: 2011-03-01 15:07:01
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-03-01 13:28, C. pisze:
    > Mój PIT
    > od Aliora wygląda normalnie ,

    Jesteś pewny? Bo u mnie jest może mniejszy sajgon niż na załączonym
    obrazku, ale mimo wszystko nic nie jest w tym miejscu w którym być
    powinno. Suma się różni o 2 grosze od moich obliczeń, ale już nie będę
    wnikał ;)

    --
    Raf

  • 5. Data: 2011-03-01 19:55:46
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2011-03-01 10:56, Wemif pisze:
    > Wlasnie zobaczylem czyjs pit roczny:
    > http://amsnet.pl/priv/alior_pit_bledny
    > Chyba im sie cos niezle pomieszalo. Podobno infolinia mowi, ze
    > wszyscy klienci(sic!) dostana korekty.
    >
    > a.

    A ja jeszcze nie dostałem. Nie ma w systemie, pocztą też nie przyszło.