  • 1. Data: 2011-01-01 08:07:31
    Temat: Alior - blokada karty nie działa!
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Zablokowana 27-ego, w systemie nadal "zablokowana", a 31-ego opłata
    naliczona jak zwykle. Gdzie ten haczyk, kiedy blokować?
    mx

  • 2. Data: 2011-01-01 08:47:47
    Temat: Re: Alior - blokada karty nie działa!
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-01 09:07, mx pisze:
    > Zablokowana 27-ego, w systemie nadal "zablokowana", a 31-ego opłata
    > naliczona jak zwykle. Gdzie ten haczyk, kiedy blokować?
    > mx

    6 grudnia o 8:33 w temacie "Alior - zawyżona opłata za kartę" wyraznie
    napisalem, co trzeba zrobic, zeby nie bylo oplaty za karte.

  • 3. Data: 2011-01-01 11:49:19
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >6 grudnia o 8:33 w temacie "Alior - zawyżona opłata za kartę" wyraznie
    >napisalem, co trzeba zrobic, zeby nie bylo oplaty za karte.

    Ja pier....., brak jednego kliknięcia kosztował mnie 5 PLN.