  • 1. Data: 2008-12-30 10:08:55
    Temat: Alior - czy da się wydrukować potwierdzenie przelewu
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Co za cholera

    wysłałem przelew z Aliora - muszę donieść potwierdzenie a tu ni cholery nie
    można wydrukować tego?

    czy ja coś źle robię?

  • 2. Data: 2008-12-30 10:14:30
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 30 gru 2008 o 11:08 GMT, Józef Gołaś napisał(a):

    > wysłałem przelew z Aliora - muszę donieść potwierdzenie a tu ni cholery nie
    > można wydrukować tego?
    >
    > czy ja coś źle robię?

    W tabelce histori rachunku, masz po prawej stronie przelewu "Potwierdzenie" czy
    jakos tak..

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 3. Data: 2008-12-30 10:30:52
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    niestety

    w przelewach wychodzących do obcego banku nie ma opcji potwierdzenie

    a czemu?

  • 4. Data: 2008-12-30 10:39:22
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 30 gru 2008 o 11:30 GMT, Józef Gołaś napisał(a):

    > niestety

    stety :)

    > w przelewach wychodzących do obcego banku nie ma opcji potwierdzenie

    jest :)

    > a czemu?

    nie jesz dzemu?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 11:38:28 up 28 days, 11:27, 4 users, ]

  • 5. Data: 2008-12-30 11:26:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Gru, 11:30, "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > niestety
    >
    > w przelewach wychodzących do obcego banku nie ma opcji potwierdzenie
    >
    > a czemu?

    moze pojawi sie, gdy wyjda juz sesja elixir z Aliora?
    Sprawdz przelewy starsze - czy jest tam juz ta opcja - jesli jest, to
    chyba o to chodzi.

    Idealny do potwierdzen jest eurobank. Sciaga kase z konta natychmiast
    i czy sobota, czy niedziela - mozna miec wydrukowane potwiersdzenie z
    wykonania operacji tego dnia.

  • 6. Data: 2008-12-30 12:32:35
    Od: MM <s...@s...invalid>

    Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > jest :)

    U mnie też nie ma, choć przelewy już doszły tam gdzie miały dojść.
    Może działa tylko wybranym, podobnie jak bezpłatne przelewy z KK? ;)

    W rozmowie z infolinią (ponad 18 minut) udało się ustalić, że istotnie
    jest problem z potwierdzeniami przelewów do obcych banków, już zgłosili
    do administratorów, ale jeszcze nie wiadomo, kiedy uda się naprawić.

    MM

  • 7. Data: 2008-12-30 13:37:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MM"

> [...]
    > zgłosili
    > do administratorów, ale jeszcze nie wiadomo, kiedy uda się naprawić.

    sprawdzilem przed chwilą - potwierdzenie przelewu do innego banku
    drukuje się prawidłowo
    *** blad ***

  • 8. Data: 2008-12-30 14:22:46
    Od: MM <s...@s...invalid>

    blad <blad201@_w_y_t_n_i_j_sezam.pl> wrote:

    > sprawdzilem przed chwilą - potwierdzenie przelewu do innego banku
    > drukuje się prawidłowo

    Czyli jest tylko dla wybranych - u mnie nadal nie ma, może za mało się
    udzielam na tej grupie ;). Przelewy zlecone dzień wcześniej z datą
    przyszłą, do mBanku i Pocztowego wyszły 16 i 29 grudnia pierwszą sesją,
    doszły tego samego dnia po południu. W historii, w kolumnie "Akcje",
    mam tylko link "Szczegóły" i nie mam linku "Potwierdzenie". Po wejściu
    w szczegóły, na dole tylko "Powrót" i też brak fioletowego przycisku
    "Potwierdzenie" (według infolinii powinien być "Wtórnik"). W wersji
    demo są te linki, ale też nie działają - prowadzą do strony głównej.

    MM

  • 9. Data: 2008-12-30 14:54:01
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MM" <s...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Czyli jest tylko dla wybranych - u mnie nadal nie ma, może za mało się
    > udzielam na tej grupie ;). Przelewy zlecone dzień wcześniej z datą

    Możliwe. U mnie wszystko jest jak powinno.

    Być może usatysfakcjonowało ich to, że nie wziąłem tej ich karty i linki do
    potwierdzeń już postanowili mi dać.

    marekz

  • 10. Data: 2008-12-30 15:08:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MM"
    > doszły tego samego dnia po południu. W historii, w kolumnie "Akcje",
    > mam tylko link "Szczegóły" i nie mam linku "Potwierdzenie".

    zaraz pod nim powinien byc link "Potwierdzenie"
    u mnie jest taki link, tylko dla przelewu wyslanego
    *** blad ***