  • 1. Data: 2008-12-11 15:39:24
    Temat: Alior i czeki do inkasa?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy oni przyjmuja zagraniczne czeki do inkasa? Nie moge znalezc zadnych
    prowizji od takich czynnosci w ichniej tabeli. Jezeli wysylaja i przyjmuja
    przelewy zagraniczne to chyba powinni obslugiwac takze czeki.

  • 2. Data: 2008-12-11 17:02:31
    Temat: Re: Alior i czeki do inkasa?
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Krzysztof pisze:
    > Czy oni przyjmuja zagraniczne czeki do inkasa? Nie moge znalezc zadnych
    > prowizji od takich czynnosci w ichniej tabeli. Jezeli wysylaja i
    > przyjmuja przelewy zagraniczne to chyba powinni obslugiwac takze czeki.

    nie wiem czy obsluguje czy nie - warto zapytac, ale szczerze mowiac
    watpie :)
    polecam bzwbk - aktualnie jest chyba 25 PLN przy rozliczeniu z regresem

    --
    pozd
    dan the man

  • 3. Data: 2008-12-11 17:15:14
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Czy oni przyjmuja zagraniczne czeki do inkasa? Nie moge znalezc zadnych
    > prowizji od takich czynnosci w ichniej tabeli. Jezeli wysylaja i przyjmuja
    > przelewy zagraniczne to chyba powinni obslugiwac takze czeki.

    Jezu, czekami chcesz ich nekac, przeciez oni sie jeszcze do kupy nie
    zebrali. Najlepiej zanies im od razu jakis weksel do dyskonta. :-)

    marekz