  • 1. Data: 2011-09-08 14:53:03
    Temat: Alior i lokata 100 dniowa- doświadczenie
    Od: Mindek <m...@g...com>

    Nie posiadam konta w banku, ale od 3 dni codziennie wypełniam wnioski
    i kasę przelewam na lokaty. Robię to z polbanku i środki wychodzą
    pierwszą sesją. W pierwsze dwa dni dostawałem potwierdzenia otwarcia
    lokat z jednodniowym opóźnieniem.

    Ale dzisiaj założyli lokaty dla środków , które wysłałem dzisiaj.
    Także ten etap współpracy jest OK

  • 2. Data: 2011-09-08 16:57:23
    Temat: Re: Alior i lokata 100 dniowa- doświadczenie
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mindek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Nie posiadam konta w banku, ale od 3 dni codziennie wypełniam wnioski

    Też nie posiadam konta.
    Środki wysłane I sesją Elixir 06-09 z Toyota Bank zostały zwrócone 08-09.

    Według informacji z dezinfolinii Alior nie wysła zwrotnie np. mailem przyczyny
    dokonania zwrotu środków.
    Informacji czemu lokata nie została założona a środki zwrócone nie da się też
    uzyskac na dezinfolinii.

    Wysyłane przelewy miały tytuł zgodny z podanym w przesłanym mailem
    potwierdzeniu:
    Umowa lokaty, 80010100000, AAA000000

    Co prawda w pdf dostępnym po wypełnieniu wniosku wymagano:
    'W polu "Tytułem" proszę wpisać: "Potwierdzenie zawarcia umowy" oraz podać PESEL
    (lub datę
    urodzenia - w przypadku nieposiadania numeru PESEL) i numer dokumentu
    tożsamości. Podane dane
    muszą być zgodne z danymi wskazanymi we wniosku.'

    Dane osobowe i adresowe z wniosku i konta przelwu były zgodne.

    Moje podejrzenie to 'złamanie' z automatu przez Toyota Bank tytułu przelewu tak
    że pechowao ostatnia cyfra numeru dowodu z tytułu wpłaty oddzielona została
    spacją/enter.

    Pytania:
    - jeżeli weryfikuje to automat to dlaczego zwrot środków nastapił dopiero po
    dwóch dniach ?
    - jeżeli weryfikuje to czynnik białkowy to już zupełnie trudno zrozumieć.

    W każdym razie 'wyższej kulturze' dziekuję i przepraszam się z upierdliwymi,
    jednak działajacymi bez cudowania, systemami kultur niższych :-)

    TomekD

  • 3. Data: 2011-09-08 17:04:05
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-09-08 18:57, TomekD pisze:
    > Wysyłane przelewy miały tytuł zgodny z podanym w przesłanym mailem
    > potwierdzeniu:
    > Umowa lokaty, 80010100000, AAA000000

    Wysłałem z takim tytułem i założyli.

    > Moje podejrzenie to 'złamanie' z automatu przez Toyota Bank tytułu
    > przelewu tak że pechowao ostatnia cyfra numeru dowodu z tytułu wpłaty
    > oddzielona została spacją/enter.

    Wysyłałem z Aliora, który sam wyświetla (i zapewne wysyła) ostatnią
    cyfrę w drugiej linii dzieląc 'tytułem' na części po każdych X znakach
    więc to raczej też nie to...

  • 4. Data: 2011-09-10 20:00:58
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

[...]
    ----

    Zaryzykowałem i przelałem kasę na dwie lokaty pierwsza sesją w piątek z obcego
    banku, nie z Aliora.. Potwierdzenia założenia lokat dostałem dziś tj. w sobotę..
    Lokata założona przez Aliora z data sobotnią 10 września. Czyli dzień
    opóźnienia, ale sobota to u nich dzień roboczy?

    wiatrak