  • 1. Data: 2011-12-14 13:13:30
    Temat: Alior - iluzjonista
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Nie jestem człowiekiem przesadnie podejrzliwym. Ale to co przed
    chwilą mi się zdarzyło trochę mi ciśnienie podniosło...

    Loguję się do Aliora, celem likwidacji jednej z kilkunastu lokat i
    co widzę? "Brak lokat"...

    Oglądam inne elementy wystroju - konto jest jak było, kart
    płatniczych nie ma jak nie było.
    A lokaty były, a ich nie ma.

    Cóż sobie pomyślałem ?...

    No więc dzwonię do Aliora i już po 9 minutach miła Pani pyta co mi
    dolega. A jak tłumaczę: były lokaty a teraz nie ma.

    A Pani, zupełnie jakby robiła to od lat, powiada: proszę się
    wylogować i zalogować jeszcze raz.

    Czynię to nie dziwota, że w pewnym pośpiechu, i co widzę? Są
    lokaty. Co zapodaję tej Pani. A ona zaczyna przeprosiny i
    objaśnienia, że właśnie były robione prace i w związku z tym...

    Oj, magicy ci od "wyższej kultury", magicy...

    witrak()

  • 2. Data: 2011-12-14 19:13:09
    Temat: Re: Alior - iluzjonista
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" jca5ef$2qm$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > lokaty. Co zapodaję tej Pani. A ona zaczyna przeprosiny
    > i objaśnienia, że właśnie były robione prace i w związku
    > z tym...

    > Oj, magicy ci od "wyższej kultury", magicy...

    Dała w mordę? Nie. Przeprosiła? Tak.
    Więc o co chodzi? Niska kultura?

    w mordę przeprosiny
    normalna kultura NIE NIE