  • 1. Data: 2008-11-29 10:15:46
    Temat: [Alior] kilka uwag
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Witam,

    Byłem i założyłem. Co mnie urzekło:

    (1) Przeniesienie karty to fikcja! I tak trzeba pisać oświadczenie o
    zatrudnieniu. Kolejny bank w którym możesz mieć górę pieniędzy, ale bez etatu
    chociażby sprzątaczki KK nie dostaniesz...

    (2) Numer telefonu, na który przychodzą SMS autoryzacyjne może być tylko z
    +48... Rzeczywiście wyższa kultura...

    A teraz plusy:

    (1) Można sobie wyjąć z kasy 2000 Euro bez zgłaszania, ot tak wchodząc z ulicy.
    Przynajmniej teoretycznie...

    Jak dla mnie, na podstawie pierwszego kontaktu, kolejny McBank...

    W.

  • 2. Data: 2008-11-29 10:42:13
    Temat: Re: [Alior] kilka uwag
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-11-29 11:15, Wielebny stwierdził, że:
    > A teraz plusy:
    >
    > (1) Można sobie wyjąć z kasy 2000 Euro bez zgłaszania, ot tak wchodząc z ulicy.
    > Przynajmniej teoretycznie...

    Coś w tym dziwnego? Rozumiem, jakby to było 20k EUR, ale 2k to zdaje się
    wszędzie podejmiesz bez notyfikacji (o ile mają na stanie).

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 3. Data: 2008-11-29 11:25:50
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    > Dnia 2008-11-29 11:15,  Wielebny stwierdził, że:

    > Coś w tym dziwnego? Rozumiem, jakby to było 20k EUR, ale 2k to zdaje się
    > wszędzie podejmiesz bez notyfikacji (o ile mają na stanie).

    W Multibanku 500 Euro/USD dziennie.

    W Millenium każda kwota wymaga zamawiania.

    Millenium jeżeli chodzi o obsługę walut to w ogóle tragedia...

    W.

  • 4. Data: 2008-11-29 11:53:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wielebny pisze:
    > Millenium jeżeli chodzi o obsługę walut to w ogóle tragedia...

    A w jakich to okolicznościach można nagle potrzebować (już, teraz!)
    kilka/naście tysięcy Euro ? Dziwne macie wymagania.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-11-29 15:03:52
    Od: Filip Lach <f...@g...pl>

    Mithos pisze:

    > A w jakich to okolicznościach można nagle potrzebować (już, teraz!)
    > kilka/naście tysięcy Euro ? Dziwne macie wymagania.

    generalnie kilkanaście tysięcy Euro to może nie, ale niskie limity w
    Multi mnie osobiście wkurzają. Zdarza mi się konieczność pobrania kwot
    rzędu 1000 EUR. I nie jest mi na rękę, że muszę zgłaszać to wczesniej. W
    dodatku jak nie odbiorę danego dnia to muszę płacić karę.

  • 6. Data: 2008-11-29 17:40:14
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Mithos pisze:

    > A w jakich to okolicznościach można nagle potrzebować (już, teraz!)
    > kilka/naście tysięcy Euro ? Dziwne macie wymagania.

    kupujac cos w euro?
    mi na przyklad przeszkadzalo to, ze nie moge ot tak wejsc i wyjac 20kpln
    w oddziale banku i musialem wyjac troche, a potem wyciagac reszte z
    bankomatow... Na co potrzebowalem? Na samochod. Tak, juz, teraz!

    Sierp

  • 7. Data: 2008-11-29 17:52:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sierp pisze:
> [...]
    > w oddziale banku i musialem wyjac troche, a potem wyciagac reszte z
    > bankomatow... Na co potrzebowalem? Na samochod. Tak, juz, teraz!

    PLN można wyciągnąć w bankomacie. A na co komuś potrzebne są "na teraz"
    Euro w Polsce (w dużej ilości) to nie wiem.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-11-29 18:00:52
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Mithos pisze:
    > PLN można wyciągnąć w bankomacie. A na co komuś potrzebne są "na teraz"
    > Euro w Polsce (w dużej ilości) to nie wiem.

    to ze nie wiesz nie znaczy, ze nikomu nie jest potrzebne
    ja sobie bez problemu wyobrazam duze zakupy, za ktore trzeba zaplacic w
    euro - jest okazja, i trzeba - i tyle

    Sierp

  • 9. Data: 2008-11-29 18:02:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sierp pisze:
    > to ze nie wiesz nie znaczy, ze nikomu nie jest potrzebne
    > ja sobie bez problemu wyobrazam duze zakupy, za ktore trzeba zaplacic w
    > euro - jest okazja, i trzeba - i tyle

    Np. jakie zakupy ?

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-11-29 18:07:38
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 19:02:26 +0100, Mithos napisał(a):

    > Np. jakie zakupy ?

    W Peweksie :) MSPANC