  • 1. Data: 2009-01-13 00:53:07
    Temat: Alior - nie wrocila lokata nocna
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    10-01-2009 nastapilo Otwarcie Lokaty Nocnej, i do tej pory nie
    nastąpił 'Zwrot środków z Lokaty Nocnej'. Nie otworzyły się też
    lokaty nocne podczas kolejnych nocy. Przez kilka tygodni działało
    poprawnie. Czy u Was też się zacięło, czy działa?

    a.

  • 2. Data: 2009-01-13 07:11:59
    Temat: Re: Alior - nie wrocila lokata nocna
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia 2009-01-13, o godz. 00:53:07
    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

> [...]
    > lokaty nocne podczas kolejnych nocy. Przez kilka tygodni działało
    > poprawnie. Czy u Was też się zacięło, czy działa?

    U mnie cały czas działa normalnie, także zadzwoń na partyline i złóż
    reklamację.

    PS Przelew odroczony wykonał się u mnie dzisiaj, także wychodzi, że
    działa ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-01-13 12:42:38
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

    > U mnie cały czas działa normalnie, także zadzwoń na partyline i złóż
    > reklamację.

    Dziś rano wróciła kwota, i pojawiła się historia tak jakby codziennie
    lokata nocna sie otwierala i zwracala... mimo, ze w nocy tej historii
    z ostatnich dwoch dni nie bylo...

    a.

  • 4. Data: 2009-01-13 16:16:40
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    > Dziś rano wróciła kwota, i pojawiła się historia tak jakby codziennie
    > lokata nocna sie otwierala i zwracala... mimo, ze w nocy tej historii
    > z ostatnich dwoch dni nie bylo...

    Lokata poszla na porzadna imprezke a teraz udaje ze co rano grzecznie
    wracala do domku, hehehe :)