  • 1. Data: 2009-05-23 11:12:49
    Temat: [Alior] oplata za karte debetowa
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Zarowno w starej TOiP z listopada, jak i w obecnej oplata za karte
    debetową widnieje 3 zl/mies, a teraz właśnie zauwazylem, że jeszcze
    nigdy takiej oplaty mi nie potracili.
    Czy to dla wszystkich jest jakas promocja, czy jednak o mnie po prostu
    zapomnieli?
    *** blad ***

  • 2. Data: 2009-05-23 11:30:22
    Temat: Re: [Alior] oplata za karte debetowa
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    blad pisze:
    > Czy to dla wszystkich jest jakas promocja, czy jednak o mnie po prostu
    > zapomnieli?

    Było jakieś tam zwolnienie dla grupy pierwszych klientów (chyba) na rok.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-05-23 12:17:02
    Temat: Re: oplata za karte debetowa
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Maj, 13:12, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> [...]
    > nigdy takiej oplaty mi nie potracili.
    > Czy to dla wszystkich jest jakas promocja, czy jednak o mnie po prostu

    Ale gdzie ?

  • 4. Data: 2009-05-23 12:19:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > Ale gdzie ?

    Jest napisane w temacie - Alior.

    Bramka Google wycina ci z tematu posta to co jest w nawiasach kwadratowych.

  • 5. Data: 2009-05-23 12:22:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Maj, 14:19, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Bramka Google wycina ci z tematu posta to co jest w nawiasach kwadratowych.

    Fakt, nie widzę nic w temacie "Alior".

  • 6. Data: 2009-05-23 17:42:17
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Mithos pisze:

    > Było jakieś tam zwolnienie dla grupy pierwszych klientów (chyba) na rok.

    Dla tych co brali udział w konkursie na otwarcie Aliora. Oprócz 100zł
    dodatkowym bonusem było zwolnienie z opłat za kartę na rok. OIDP nie
    było tego z początku w warunkach konkursu, jakoś później to dodali.

    --
    Jacek Midura