  • 1. Data: 2010-07-08 20:02:09
    Temat: Alior przywileje a karta
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktoś może zrezygnował z ich karty debetowej za 5 zł i otrzymał
    premie za promocje 10000 przywilejów?

    Bo szczerze mówiąc karta ta na nic mi nie jest potrzeba a szkoda
    tych 30 zeta do końca roku.
    Wole używać karty z BZWBK tam aby zwracają 1% płatności.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-07-08 20:13:30
    Temat: Re: Alior przywileje a karta
    Od: Rezydent <r...@g...pl>

    Dnia 08-07-2010 o 22:02:09 Damian Niusy <b...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Wole używać karty z BZWBK tam aby zwracają 1% płatności.

    zwracają raz w miesiącu ? czy po każdej transakcji ?

    i kiedy płacą te 100 zł ?

    --
    Rezydent

  • 3. Data: 2010-07-08 20:20:03
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > zwracają raz w miesiącu ? czy po każdej transakcji ?

    Zwracają około 5 dnia miesiąca, suma transakcji rozliczonych w
    poprzednim miesiącu. Mi akurat jedna duża transakcja z 29
    rozliczyła się dopiero w lipcu więc tego zwrotu jeszcze nie mam.

    > i kiedy płacą te 100 zł ?

    Bodajże po 2 miesiącach ja mam dostać w sierpniu

    Damian