  • 1. Data: 2010-01-07 23:16:42
    Temat: Alior - raz aktywna, raz nie
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Lista kart:
    ...Debetowa
    Status karty: Aktywna,

    Klikam w kartę, a tam dalej:
    Status karty: >Zamknij >Zastrzeż Nieaktywna

    Któremu wierzyć? Kartę dziś mi pożarł bankomat po podaniu
    błędnie pinu 3 razy, i tak się zastanawiam czy karta nie była
    aktywna. Jeszcze jej nie używałem, nowa przyszła gdy stara straciła
    termin ważności.

    a.

  • 2. Data: 2010-01-08 08:20:12
    Temat: Re: Alior - raz aktywna, raz nie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 23:16:42 +0000, Wemif napisał(a):

    > Któremu wierzyć? Kartę dziś mi pożarł bankomat po podaniu błędnie pinu 3
    > razy, i tak się zastanawiam czy karta nie była aktywna. Jeszcze jej nie
    > używałem, nowa przyszła gdy stara straciła termin ważności.

    To jest chyba ten sam problem co z odnowioną kredytową. Masz 2 karty, ale
    system nie pokazuje obu statusów.
    Dałeś bankomatowi niewłączoną kartę, to Ci zeżarł.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd