  • 1. Data: 2009-02-10 09:02:30
    Temat: Alior vs Multibank
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    Witam,
    myślę, że po ostatnim pochwalnym wątku na temat Aliora czas na jakieś
    podsumowanie. Ponieważ wkurzyła mnie postawa Multi ws kredytów hipotecznych
    starego portfela, mimo że, nie jestem posiadaczem takiego trefnego kredytu
    rozważam "przejście" do Aliora. Rozważana zmiana to Multikonto Aquarius,
    taryfa intensiwe na Aliorowe konto z lokatą nocną.
    Koszty prowadzenia są zbliżone - konta są bezpłatne, w Multi karta to 1,50, w
    Aliorze 3,00.
    Założeniem jest, że wszelkie operacje wykonywane są przez internet.
    Największe zalety Multibanku to:
    - dobry interfejs
    - wszystkie operacje "online", przelewy między rachunkami natychmiastowe,
    dostępność 24/7
    - szybkie księgowanie przelewów przychodzących
    - możliwość definiowania dowolnej daty przyszłej przelewu.
    - bardzo wygodny rachunek maklerski powiązany z kontem podstawowym (nie trzeba
    dokonywać dodatkowych przelewów, środki automatycznie pobierane są i zwracane
    na konto podstawowe)
    - krótki czas oczekiwania na połączenie z operatorem, multilinia czynna 24/7
    - autoryzacja bezpłatnym SMSem
    - dość sprawne rozpatrywanie reklamacji

    A jak powyższe ma w Aliorze? Czy bank już się "dotarł?" Czy ktoś przenosił już
    rachunek podstawowy? Czy bank jakoś to ułatwia? Chodzi o PZ i jakieś
    ułatwienia w definiowaniu przelewów - jest tego kilkadziesiąt i nie bardzo mi
    się chce to "przeklepywać"

  • 2. Data: 2009-02-10 09:11:38
    Temat: Re: Alior vs Multibank
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Filip Lach pisze:

    > - autoryzacja bezpłatnym SMSem

    W Alior chyba 11'ty SMS jest juz platny. Interfejs WWW do obslugi konta
    jest kiepski.

    --
    KRAKOW - ogloszenia drobne
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 3. Data: 2009-02-10 09:16:54
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Lut, 10:02, "Filip Lach" <f...@g...pl> wrote:

    > - bardzo wygodny rachunek maklerski powiązany z kontem podstawowym (nie trzeba
    > dokonywać dodatkowych przelewów, środki automatycznie pobierane są i zwracane
    > na konto podstawowe)

    To samo daje Alior. Dodatkowo rachunek jest bezplatny, a jesli
    przeniesiesz sie z innego banku z rachunkiem to refunduja koszty
    takiego przeniesienia rezygnujac z prowizji [az jej teoretyczna
    wysokosc pokryje ksozty przeniesienia].

  • 4. Data: 2009-02-10 09:50:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > rozważam "przejście" do Aliora. Rozważana zmiana to Multikonto Aquarius,
    > taryfa intensiwe na Aliorowe konto z lokatą nocną.

    chyba żartujesz? jeżeli masz intensive za friko to taka zmiana jest bez
    sensu

    ps
    masz kredyt hipo w Multi czy tylko wkurza Cię postawa banku w stosunku
    do klientów, którzy podpisali niekorzystną umowę?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-02-10 10:00:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 10:50:38 +0100, RobertS napisał(a):

> [...]
    >
    > masz kredyt hipo w Multi czy tylko wkurza Cię postawa banku w stosunku
    > do klientów, którzy podpisali niekorzystną umowę?

    Przeca pisze, że nie ma hipo w Multi ;-)
    To taka zagrywka: na złość mamie odmrożę sobie uszy. Bez dwóch zdań
    operacja niewarta świeczki.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-02-10 10:03:43
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    Wkurza mnie postawa Multi - tak jak pisałem, nie mam kredytu hipo w tym banku.
    Szukam w związku z tym banku z porównywalną ofertą (bo aż tak mnie nie
    wkurzyli, żeby na tym tracić ;-) ) Myślałem o Nordei, ale ich bankolinia jest
    dostępna w jakichś śmiesznych godzinach i system w nocy jest offline...

  • 7. Data: 2009-02-10 11:57:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-10, Filip Lach <f...@g...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > taryfa intensiwe na Aliorowe konto z lokatą nocną.
    > Koszty prowadzenia są zbliżone - konta są bezpłatne, w Multi karta to 1,50, w

    AQ Intensive - karta za darmo. Konto 40 zł, zwrotne w przypadku wpływu 12k
    na rachunek/m-c. IMHO Alior ma sens jako rachunek firmowy, ale jako konto
    osobiste, to ma jeszcze parę wad.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-02-10 12:14:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > dostępna w jakichś śmiesznych godzinach i system w nocy jest offline...

    to sorki, nie doczytałem, że nie masz tam hipo...w każdym razie zamiana
    na inne (jakiekolwiek) konto nie ma sensu, komu chcesz zrobić na złość?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-02-10 17:57:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Filip Lach" <f...@g...pl> writes:

    > Witam,
    > myślę, że po ostatnim pochwalnym wątku na temat Aliora czas na jakieś
    > podsumowanie. Ponieważ wkurzyła mnie postawa Multi ws kredytów hipotecznych

    No jak dla mnie podmiana taryfy "w locie" jest jest jeszcze gorszą
    zagrywką, ale co kto lubi ...
    KJ