  • 1. Data: 2010-12-05 19:49:37
    Temat: Alior - zawyżona opłata za kartę
    Od: Homzik <h...@g...com>

    System Aliora niesłusznie pobrał mi dodatkowe 4 zł za kartę (łącznie 9
    zł) mimo, że wszystkie niezbędne warunki były spełnione. Znajomy ma to
    samo, Wy też?

  • 2. Data: 2010-12-05 20:04:24
    Temat: Re: Alior - zawyżona opłata za kartę
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-05 20:49, Homzik pisze:
    > System Aliora niesłusznie pobrał mi dodatkowe 4 zł za kartę (łącznie 9
    > zł) mimo, że wszystkie niezbędne warunki były spełnione. Znajomy ma to
    > samo, Wy też?

    Mnie w ogole nie pobral, bo jakis czas temu ja zablokowalem. Jak chce
    wybrac z bankomatu, to po prostu ja sobie na chwile odblokowuje i
    aktywuje, a pozniej znow blokuje. Dzieki temu nie ma oplaty za karte.
    Ponadto, mimo ze karta jest zablokowana, bez problemu placi sie
    PayPassem - wiadomo, off-line. A z PayPassa sporo korzystam.

  • 3. Data: 2010-12-05 22:30:07
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2010-12-05 20:49, Homzik pisze:
    > System Aliora niesłusznie pobrał mi dodatkowe 4 zł za kartę (łącznie 9
    > zł) mimo, że wszystkie niezbędne warunki były spełnione. Znajomy ma to
    > samo, Wy też?

    5zł

  • 4. Data: 2010-12-05 22:36:50
    Od: Michal <m...@n...org>

    W dniu 05.12.2010 20:49, Homzik pisze:
    > System Aliora niesłusznie pobrał mi dodatkowe 4 zł za kartę (łącznie 9
    > zł) mimo, że wszystkie niezbędne warunki były spełnione. Znajomy ma to
    > samo, Wy też?

    U mnie jest OK ( 5zł )- przynajmniej w historii operacji, wyciągu z RORu
    nie oglądałem jeszcze (i w sumie chyba nie będę, bo rzadko mam taką
    potrzebę)

    Michał

  • 5. Data: 2010-12-05 22:50:04
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    > Mnie w ogóle nie pobrał, bo jakiś czas temu ja zablokowałem. Jak
    > chce wybrać z bankomatu, to po prostu ja sobie na chwile
    > odblokowuje i aktywuje, a później znów blokuje. Dzięki temu nie
    > ma opłaty za kartę. Ponadto, mimo ze karta jest zablokowana, bez
    > problemu płaci się PayPassem - wiadomo, off-line. A z PayPassa
    > sporo korzystam.

    Poważnie wystarczy zablokować i nie pobiera opłaty. I możesz
    blokować i odblokować ile razy ci się podoba ?
    Czy gdyby np. karta była odblokowana na przełomie miesiąca to
    wtedy naliczą opłatę ? Ciekawe

    A jak swoją niepotrzebnie zamknąłem :(

    Damian

  • 6. Data: 2010-12-06 07:26:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Ponadto, mimo ze karta jest zablokowana, bez problemu placi sie
    > PayPassem - wiadomo, off-line. A z PayPassa sporo korzystam.

    zablokowałeś, ale nie zastrzegłeś? to drugie jest raczej nieodwracalne...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-12-06 07:33:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-06 08:26, RobertS pisze:

    > zablokowałeś, ale nie zastrzegłeś? to drugie jest raczej nieodwracalne...

    Alior w swojej wspanialomyslnosci wprowadzil opcje blokady karty.
    Tak wiec mamy do wyboru:

    - Zablokuj
    - Zamknij
    - Zastrzez

    Blokada jest oczywiscie odwracalna. Zastrzezenie i zamkniecie nie. Mozna
    sobie blokowac i odblokowywac ile razy sie chce.
    Zeby oplata nie byla pobrana trzeba zablokowac i odblokowac. Wtedy karta
    ma status "Do aktywacji".

  • 8. Data: 2010-12-06 10:32:29
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Mnie w ogole nie pobral, bo jakis czas temu ja zablokowalem. Jak chce
    > wybrac z bankomatu, to po prostu ja sobie na chwile odblokowuje i

    U mnie karta ma status 'Do aktywacji', ale normalnie dziala w bankomacie,
    oplat bank nie pobiera (chyba jest tak od momentu gdy dostalem nowa
    karte w miejsce starej, ktora stracila waznosc, nowej nie aktywowalem
    przez www).

    a.

  • 9. Data: 2010-12-06 10:34:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-06 11:32, Wemif pisze:
> [...]
    > oplat bank nie pobiera (chyba jest tak od momentu gdy dostalem nowa
    > karte w miejsce starej, ktora stracila waznosc, nowej nie aktywowalem

    U mnie tez ma status "Do aktywacji", bo ja zablokowalem i odblokowalem.
    W bankomacie nie probowalem bez aktywacji - zawsze aktywowalem. Wiem za
    to, ze da sie placic PayPassem z nieaktywna karta. Jesli da sie wybierac
    w bankomacie, to jest to genialny wynalazek w takim razie! Zaraz sprobuje!

  • 10. Data: 2010-12-06 12:14:52
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    > oplat bank nie pobiera (chyba jest tak od momentu gdy dostalem nowa
    > karte w miejsce starej, ktora stracila waznosc, nowej nie aktywowalem

    Sprawdzilem. Nieaktywna karta dziala w bankomacie. Po wyplacie nadal
    jest nieaktywna, czyli oplata nie bedzie pobierana.
    Czyli wystarczy zablokowac, odblokowac i nie aktywowac. Dzieki temu nie
    bedzie oplaty, a bedzie mozna korzystac z bankomatu.