  • 1. Data: 2012-08-13 19:14:24
    Temat: Alior: zenujace kursy walut w autodealingu
    Od: Pawel Debski <p...@e...usun.pl.to>

    Szanowni Państwo!

    Mam od dłuższego czasu umowę na autodealing w Aliorze, jednakże kursy
    wymiany jakie tam są oferowane są na bardzo słabym poziomie. Mimo wielu
    prób nie dostałem ani razu oferty która mogłaby być konkurencyjna i
    zastanawiam się nad wypowiedzeniem tej umowy.

    Teraz zauważyłem, że Alior otworzył coś o nazwie "Kantor". Czy to
    następne naciągactwo czy warto z tego korzystać?

    Jak działa w praktyce taka wymiana?

    Z poważaniem
    PD

  • 2. Data: 2012-08-13 22:02:36
    Temat: Re: Alior: zenujace kursy walut w autodealingu
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Pawel Debski" <p...@e...usun.pl.to> napisał w
    wiadomości news:502935f1$1@news.home.net.pl...
[...]

    ja kupuje u nich i w innym i u nich wychodzi taniej.
    na razie jestem zadowolony

  • 3. Data: 2012-08-15 01:28:08
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-13 22:02, Seba_Fan pisze:
    > Teraz zauważyłem, że Alior otworzył coś o nazwie "Kantor". Czy to
    > następne naciągactwo czy warto z tego korzystać?
    >
    > Jak działa w praktyce taka wymiana?

    Śmiać mi sie chce, bo teraz znowu (jak dawniej kantor stoi w bramie przy
    Aliorze), tzw cinkciarze.

    --
    animka