  • 1. Data: 2005-09-14 13:15:05
    Temat: Allekarta - no i sobie kurier poszedl :)
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    Witam.

    Umowiony bylem z kurierem na jutro, przyszedl dzisiaj, przypadkiem
    zastal mnie w domu, doreczyl przesylke i... poszedl sobie. Tymczasem na
    pozostawionej kopercie naklejona jest instrukcja dla kuriera, gdzie
    napisano "(...). Poproś o otwarcie koperty. Poproś o podpisanie
    załączonych wewnątrz dokumentów. (...) Odbierz kopertę zwrotną, (...) i
    zaklej ją. Przekaż przesyłkę do Banku." :)

    Dobrze, poczytam, moze w srodku jest instrukcja dla klienta i
    wyjasnienie co mam z tym zrobic jak kurier uciekl :)

    Normalnie zawsze coś! :)

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad

  • 2. Data: 2005-09-14 13:25:33
    Temat: Re: Allekarta - no i sobie kurier poszedl :)
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Konrad napisał(a):
    > Dobrze, poczytam, moze w srodku jest instrukcja dla klienta i
    > wyjasnienie co mam z tym zrobic jak kurier uciekl :)

    Facet miał obowiązek dopilnować, żeby adresat własnoręcznie podpisał
    papiery. Teraz możesz dać umowę do podpisu kochance a dowód do
    skserowania pożyczyć, za jabola, od żula w parku. A potem srrru na
    Allegro, sprzedawać cegły.
    Mają swoją weryfikację :P

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 3. Data: 2005-09-14 14:46:08
    Od: jacollini <j...@o...pl>

    Konrad napisał(a):

> [...]
    > załączonych wewnątrz dokumentów. (...) Odbierz kopertę zwrotną, (...) i
    > zaklej ją. Przekaż przesyłkę do Banku." :)

    Zabawne, ale mialem identyczna sytuacje. Najwidoczniej Pocztex nie
    nadaje sie do tego typu przesylek. U mnie kilka godzin pozniej
    zadzwonili z Poczty Polskiej o spotkanie i doreczenie pozostawionej
    koperty z dokumentami.. Parodia.

    Btw. Dostalem komplet dokumentow i PIN do nowej karty. Jak zapewne moge
    sie domyslac, ze AlleKarta dojdzie do mnie za kilka dni? W paczce jej
    nie bylo.

    --
    :: Jacek 'jacollini' Krzyżanowski
    : 'Pure Sound Therapy' Project.

  • 4. Data: 2005-09-14 18:29:26
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Konrad napisał(a):

> [...]
    >
    > Dobrze, poczytam, moze w srodku jest instrukcja dla klienta i
    > wyjasnienie co mam z tym zrobic jak kurier uciekl :)

    Nie zabrał ksera dowodu?????

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2005-09-14 18:37:34
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Nie zabrał ksera dowodu?????

    Niczego nie zabral! :)

    --
    Konrad

  • 6. Data: 2005-09-14 18:48:48
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Konrad napisał(a):

    > Niczego nie zabral! :)

    Ale jaja :)

    Ja już chyba ze trzy razy słyszałem podczas rozmowy z Konsultantem by
    przygotować ksero dowodu. Jutro przyjdzie kurier to zobaczymy

    Aha. Dzwonił dzisiaj Konsultant z pytaniem dlaczego ustawiłem datę odbioru
    umowy na 15 października? Takie oczy zrobiłem :)))

    Dobrze pamiętałem, że ustawiłem 15 września a do kompletu to jeszcze w
    rozmowie potwierdziłem z innym Konsultantem

    "zapewne wina systemu" stwierdziła Druga Strona ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2005-09-14 18:53:46
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Konrad napisał(a):

> [...]

    rozmowie potwierdziłem z innym Konsultantem

    "zapewne wina systemu" stwierdziła Druga Strona ;)

    Zaczynam się już bać ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2005-09-15 11:42:52
    Od: Jacek 'jacollini' Krzyżanowski <j...@o...pl>

    Orientujecie sie moze, kiedy dostaje sie do reki AlleKarte?
    Czekam juz 4 dzien.

    --
    :: Jacek 'jacollini' Krzyżanowski
    : Laptopy, akcesoria, części - Tanio i Solidnie

  • 9. Data: 2005-09-15 17:24:59
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jacek 'jacollini' Krzyżanowski napisał(a):

    > Orientujecie sie moze, kiedy dostaje sie do reki AlleKarte?
    > Czekam juz 4 dzien.

    Miały być rozsyłane po Spotkaniu Allegro, czyli po 10-tym września

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2005-09-16 20:53:45
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Jacek 'jacollini' Krzyżanowski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dgbmob$458$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Orientujecie sie moze, kiedy dostaje sie do reki AlleKarte?
    > Czekam juz 4 dzien.

    Ja złożyłem wniosek ponad tydzień temu i nie ma problemu z odebraniem w
    oddziale, choć musiałem na nią poczekać tydzień. Nastaw się na tydzień
    czekania