  • 1. Data: 2008-08-27 16:50:27
    Temat: Alternatywne formy platnosci [mPay]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Od powstania mPay uplynelo duzo wody w Wisle. Do tej pory usluga nie
    znalazla chyba zbyt wielu uzytkownikow. Sam wykorzystalem tylko kwote, ktora
    daja za rejestracje. Przeszkoda bylo to, ze aby korzystac z uslugi bylo
    trzeba zasilic najpierw konto za pomoca przelewu lub karty platniczej.
    Teraz Citi uruchomilo testowo usluge umozliwiajaco obciazanie konta
    osobistego transakcjami wykonanymi za posrednictwem mPay. Niestety krag osob
    mogacych skorzystac z uslugi podczas testu jest mocno ograniczony.
    Taka forma platnosci pozostanie zapewne ciagle malo popularna, bo ciagle
    pozostaje dostepna tylko dla uzytkownikow telefonow w sieci plusgsm.
    Dla osob, ktore jeszcze nie probowaly tego sposobu platnosci, polecam
    wyprobowanie, bo calkiem fajnie placi sie w automatach z napojami gdy
    zabraknie drobnych :).

    MK

  • 2. Data: 2008-08-27 18:37:47
    Temat: Re: Alternatywne formy platnosci [mPay]
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa>

    Dnia Wed, 27 Aug 2008 18:50:27 +0200, MK napisał(a):

    > Dla osob, ktore jeszcze nie probowaly tego sposobu platnosci, polecam
    > wyprobowanie, bo calkiem fajnie placi sie w automatach z napojami gdy
    > zabraknie drobnych :).

    Niestety latwiej znalezc drobne na chodniku niz automat obslugujacy takie
    platnosci. :)
    Natomiast do oplaty za parkowanie nadaje sie swietnie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2008-08-28 15:56:38
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 27 Aug 2008 20:37:47 +0200, Rafał Grzelak wrote:

    > Niestety latwiej znalezc drobne na chodniku niz automat obslugujacy takie
    > platnosci. :)

    Ale jak już się znajdzie to działa to rzeczywiście fajnie i całkiem
    wygodnie.

    > Natomiast do oplaty za parkowanie nadaje sie swietnie.

    Tutaj miałbym obawy czy nie zapomnę wysłać SMSa o końcu parkowania.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2008-08-28 16:31:10
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 17:56:38 +0200, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Ale jak już się znajdzie to działa to rzeczywiście fajnie i całkiem
    > wygodnie.

    Zapewne. Jednak nie mialem jeszcze okazji zobaczyc na zywo.

    > Tutaj miałbym obawy czy nie zapomnę wysłać SMSa o końcu parkowania.

    Mozna ustawiac limity czasowe. Np. co godzine przedluzac o kolejna.
    Mnie sie jednak jeszcze nie zdazylo zapomniec. A nawet jak ktos zapomni i
    go system skasuje za czas parkowania do 18, to na przyszlosc bedzie
    pamietal. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl