  • 1. Data: 2007-01-24 17:39:12
    Temat: Amex - autoryzacja
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Witam

    Swego czasu Amex słynął z bardzo krótkiego czasu autoryzacji i wysokich
    floor limitów. Noszę się właśnie z zamiarem nabycia takiego z Millenium.
    Ciekawi mnie jak w tej chwili ta sytuacja wygląda. Podobnie jak z MC/VC czy
    troszkę szybciej? Czy jest autoryzowany podpisem czy PINem?

    Szymon

  • 2. Data: 2007-01-24 17:42:27
    Temat: Re: Amex - autoryzacja
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z MC/VC czy
    > troszkę szybciej? Czy jest autoryzowany podpisem czy PINem?

    Z moich doswiadczen pogorszylo sie nieco (w kwestii f-l), ale
    nadal jest okej. Zawsze podpis.

    marekz