  • 1. Data: 2009-07-01 07:02:09
    Temat: Amex z Mille offline
    Od: pI <p...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Parę słów uzupełnienia do toczącej się jakiś czas temu dyskusji o Amexie
    z Mille i rezygnacji z transakcji offline. Chyba jednak nie tak do końca
    gdyż... W katowickim SCC, w Tesco zazwyczaj transakcja jest offline
    (przy kwotach do około 50 zł), a pewną niespodzianką była stacja Bliska
    na granicy Bytomia i Chorzowa gdzie bez autoryzacji przeszła transakcja
    na kwotę prawie 150 zł.

    Podsumowując wznowili mi, to znów trochę staram się poużywać i nie
    wygląda to tak źle - zwłaszcza, że jednak zdarzają się miejsca gdzie
    slip drukuje się natychmiast ;)

    --
    pI

  • 2. Data: 2009-07-01 17:08:42
    Temat: Re: Amex z Mille offline
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Lip, 09:02, pI <p...@p...onet.pl> wrote:

    Na Shell'u, zwłaszcza w nocy, trafiają się transakcje off.

  • 3. Data: 2009-07-01 21:28:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "pI" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Parę słów uzupełnienia do toczącej się jakiś czas temu dyskusji o Amexie
    > z Mille i rezygnacji z transakcji offline. Chyba jednak nie tak do końca

    Kiedys 80%+ transakcji ponizej400-500PLN bylo offline, dzis nieliczne tylko
    przechodza offline. To juz nie to...

    MK

  • 4. Data: 2009-07-02 10:32:51
    Od: pI <p...@p...onet.pl>

    Wed, 1 Jul 2009 23:28:11 +0200, na pl.biznes.banki, MK napisał(a):

    > Kiedys 80%+ transakcji ponizej400-500PLN bylo offline, dzis nieliczne tylko
    > przechodza offline. To juz nie to...

    Dawne kiedyś masz na myśli? Dyskusja, do której się odnosiłem, miała
    miejsce na grupie nie dawniej niż pół roku temu. Użytkując Amexa z Mille
    od ponad 2 lat, nie widziałem nigdy tych 80% niestety. A szkoda.

    --
    pI

  • 5. Data: 2009-07-02 11:07:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "pI" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dawne kiedyś masz na myśli? Dyskusja, do której się odnosiłem, miała
    > miejsce na grupie nie dawniej niż pół roku temu. Użytkując Amexa z Mille
    > od ponad 2 lat, nie widziałem nigdy tych 80% niestety. A szkoda.

    Ja z przerwami mam Amexy od 2003 roku i też niestety w praktyce 80% off-line
    nigdy nie doświadczyłem.

    Może ze 30-40% w najlepszym okresie.

  • 6. Data: 2009-07-02 16:16:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote in message
    > Użytkownik "pI" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja z przerwami mam Amexy od 2003 roku i też niestety w praktyce 80%
    > off-line nigdy nie doświadczyłem.
    >
    > Może ze 30-40% w najlepszym okresie.

    To chyba zalezy od kwoty i miejsca platnosci. Ja zwykle dokonuje platnosci
    ponizej 200pln. Nie liczylem dokladnie, ale moja percepcja jest taka, ze
    zdecydowana wiekszosc szla bez autoryzacji. Pisze o tym co bylo rok temu.
    Chyba jakosc w ubiegle wakacje sie to zmienilo...

    MK