  • 1. Data: 2008-07-17 20:50:22
    Temat: Astor bank czy jakos tak
    Od: "info" <p...@w...pl>

    Obecnie w Polsce istaluje sie nowy bank - astor bank, czy jakos tak. Czy
    ktos kojarzy moze dokladna nazwe i stronke www? Probowalem znalezc, ale
    chyba musialem pomylic nazwe, bo niestety nici. :(

  • 2. Data: 2008-07-17 21:03:27
    Temat: Re: Astor bank czy jakos tak
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "info" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Obecnie w Polsce istaluje sie nowy bank - astor bank, czy jakos tak. Czy
    > ktos kojarzy moze dokladna nazwe i stronke www? Probowalem znalezc, ale
    > chyba musialem pomylic nazwe, bo niestety nici. :(

    http://www.aliorbank.pl/

    Tomek

  • 3. Data: 2008-07-18 11:47:39
    Od: lukasz <lukz@_wytnijto_vp.pl>

    Tomek pisze:
    > Użytkownik "info" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://www.aliorbank.pl/
    >
    > Tomek

    Nawet juz oddzialy buduja, w Krakowie widzialem dwa, na Karmelickiej i
    Kalwaryjskiej. Ciekawe co dobrego zaoferuja, cos czuje ze czas na zmiane
    BPH na cos innego ;)

    lukasz

  • 4. Data: 2008-07-18 12:04:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Lip, 13:47, lukasz <lukz@_wytnijto_vp.pl> wrote:

    > Nawet juz oddzialy buduja, w Krakowie widzialem dwa, na Karmelickiej i
    > Kalwaryjskiej. Ciekawe co dobrego zaoferuja, cos czuje ze czas na zmiane
    > BPH na cos innego ;)

    Zdaje sie, ze prowadza ich spady z pekalo jako menagerowie - tak wiec
    trzeba podchodzic z rezerwa przez jakis czas, zanim sie nie obronia
    produktami i przyjaznoscia klientowi.

  • 5. Data: 2008-07-18 13:46:05
    Od: lukasz <lukz@_wytnijto_vp.pl>

    krzysztofsf pisze:
    krzysztofsf pisze:

    > Zdaje sie, ze prowadza ich spady z pekalo jako menagerowie - tak wiec
    > trzeba podchodzic z rezerwa przez jakis czas, zanim sie nie obronia
    > produktami i przyjaznoscia klientowi.

    Raczej spady ze starego BPH
    http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=60a95ccf-0e
    65-43b0-b66c-8d08986a4edd
    Mysle ze jednak wyjdzie z tego calkiem dobry bank

    lukasz

  • 6. Data: 2008-07-18 14:51:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <488082DB.8020401@_wytnijto_vp.pl>,
    lukasz <lukz@_wytnijto_vp.pl> wrote:

    > Nawet juz oddzialy buduja, w Krakowie widzialem dwa, na Karmelickiej i
    > Kalwaryjskiej.

    A W-wie przy Pl. Unii Lubelskiej odkupili kawalek PKO BP.
    TA

  • 7. Data: 2008-07-26 11:12:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "lukasz" <lukz@_wytnijto_vp.pl> wrote in message

    > Raczej spady ze starego BPH
    > http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=60a95ccf-0e
    65-43b0-b66c-8d08986a4edd
    > Mysle ze jednak wyjdzie z tego calkiem dobry bank

    Dziwne, ze te tzw. przed dotychczasowych pracodawcow "spady" badzo czesto
    bardzo dobrze radza sobie w nowych firmach. Ja mam czasami wrazenie, ze
    slabsi pracownicy nie zmienaja pracodawcow, bo nikt ich nie chce.

    MK

  • 8. Data: 2008-07-26 13:01:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MK pisze:

> [...]
    > czesto bardzo dobrze radza sobie w nowych firmach. Ja mam czasami
    > wrazenie, ze slabsi pracownicy nie zmienaja pracodawcow, bo nikt ich nie

    Spady dotyczylo menagerow - czytalem komentarze na forum pracownikow
    pekalo, gdzie pracownicy miedzy innymi dzielili sie informacjami, kto z
    kadry z nazwiska tam przezszedl i wnioskowali, znajac zwyczaje tych
    ludzi, ze w zwiazku z tym bank bedzie podobnie traktowal przede
    wszystkim swoich pracownikow etatowych, jak robili ci ludzie bedac w
    pekalo. Nieprzychylne komentarze dotyczyly i relacji z podwaladnymi i
    podejscia do bezkrytycznej akceptacji i wdrazania najbardziej
    idiotycznych niedostosowanych do polskich realiow pomyslow zarzadu.
    Wpisow broniacych personalnie tych osob nie widzailem, natomiast
    pocieszano sie, ze moze nie beda mieli tak duzego wplywu jak w pekalo na
    sposob pracy.