  • 1. Data: 2012-08-23 15:25:04
    Temat: Aukcje Mille - zeznawać proszę...
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    6.96 nie weszło

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

  • 2. Data: 2012-08-23 15:32:53
    Temat: Re: Aukcje Mille - zeznawać proszę...
    Od: cinnek <c...@W...com>

    W dniu 2012-08-23 15:25, SQLwiel pisze:
    > 6.96 nie weszło

    6,99 i wyżej oczywiście też nie...

  • 3. Data: 2012-08-23 16:07:36
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 15:32:53 UTC+2 użytkownik cinnek napisał:

    > 6,99 i wyżej oczywiście też nie...

    Jak pisałem w pobocznym wątku - skromne 6,85 i 6,80. Obie weszły

  • 4. Data: 2012-08-23 16:15:50
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2012-08-23 15:25, SQLwiel pisze:
    > 6.96 nie weszło

    6.95 też nie :(

  • 5. Data: 2012-08-23 16:45:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    SERG <m...@p...fm> writes:

    > 6.95 też nie :(

    Założone w poniedziałek
    6.9 tak
    6.95 nie
    KJ

    Wiker's Law:
    Government expands to absorb revenue and then some.

  • 6. Data: 2012-08-25 17:24:44
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 23.08.2012 o 16:07 eisenberg <e...@n...pl> pisze:

    > Jak pisałem w pobocznym wątku - skromne 6,85 i 6,80. Obie weszły

    Tak zanizyliscie, ze od przyszlego tygodnia maksymalnie bedzie 7%. Jakies
    2m-ce temu dostawalem na aukcjach po 7,3%. Thx koledzy ;).

    MK

  • 7. Data: 2012-08-25 19:47:32
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2012 17:24:44 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > Tak zanizyliscie, ze od przyszlego tygodnia maksymalnie bedzie 7%. Jakies
    >
    > 2m-ce temu dostawalem na aukcjach po 7,3%. Thx koledzy ;).

    Na HH już tylko +1%, a tydzień temu było +2. Czy tylko my zaniżamy? Na forum mBanku
    przeczytałem post gościa, który się chwalił, że weszło mu 6,6.
    PS Na stronie http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/aukcje/ można przeczytać, że "... weź udział w Aukcji (od
    27 do 30 sierpnia) i złóż ofertę - oprocentowanie maksymalne 7%". Tendencja wydaje
    się jasna :(

  • 8. Data: 2012-08-26 22:01:34
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > 6.96 nie weszło

    Mi nie weszło:
    6,94
    6,95
    6,96
    6,97
    6,98
    6,99
    oferty z czwartku, godz. ok. 13.30

    A to coś w ogóle daje, że się wcześniej złoży oferty? Przecież oni biorą
    pewnie, po prostu najniższe i tyle?!

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2012-08-26 22:31:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> writes:

> [...]
    > 6,99
    > oferty z czwartku, godz. ok. 13.30
    >
    > A to coś w ogóle daje, że się wcześniej złoży oferty? Przecież oni biorą
    Przeczytaj regulamin.
    sortowanie jest najpierw po oprocentowaniu a następnie po dacie
    złożenia.
    Co ma znaczenie przy tym końcowym, górnym oprocentowaniu.
    (Poszukaj w archiwum, gdzie będzie że mi 7% w jednej z poprzednich
    aukcji weszło , a komuś nie. ALe ja złożyłem w poniedziałe, a ten ktoś
    chyba w czwartek.

    KJ

    Experience is not what happens to you; it is what you do with what happens
    to you.
    -- Aldous Huxley

  • 10. Data: 2012-08-26 22:52:11
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

> [...]
    > (Poszukaj w archiwum, gdzie będzie że mi 7% w jednej z poprzednich
    > aukcji weszło , a komuś nie. ALe ja złożyłem w poniedziałe, a ten ktoś

    Czyli można naskładać ofert "na sucho" już w poniedziałek, mimo, że kasy tam
    jeszcze nie ma i potem czekać, co wejdzie i zabierać od razu resztę kasy
    gdzieś indziej....

    Dzięki,

    --
    pozdrawiam, wromek