  • 1. Data: 2005-10-06 22:18:34
    Temat: Aukcje lokat w Millennium - średnie oprocentowanie 6,32%
    Od: "Kay" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej,

    Pod adresem:
    http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/?_a=171
    61
    opublikowali wyniki ostatniej aukcji lokat terminowych (15 dniowych) - link
    jest jeszcze ze stroy głównej.

    W aukcji która zakończyła się wczoraj średnie oporcentowanie wyszło 6,34%!!!
    Najwyższe wylicytowane oprocentowanie było równe 6,80%!!!

    Ktoś z grupowiczów bierze jeszcze udział w ich aukcjach? Jakie macie odczucia?
    Mi jak na razie usługa bardzo się podoba :-)

    Pozdro

    K.

  • 2. Data: 2005-10-07 00:22:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kay wrote:
    > Ktoś z grupowiczów bierze jeszcze udział w ich aukcjach? Jakie macie
    > odczucia? Mi jak na razie usługa bardzo się podoba :-)

    No cholkera - a ja sie zawsze cykam i daje 5,98%! :()

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-10-09 22:24:01
    Od: " Kay" <z...@W...gazeta.pl>

    > No cholkera - a ja sie zawsze cykam i daje 5,98%! :()

    no to ile bedziesz licytowal teraz?
    teraz wiecej osob moze zalicytowac mniej i wyjdzie ze sie nie cykasz tylko
    licytujesz agresywnie ;-)

    Pozdro

    K.