  • 1. Data: 2010-01-05 10:58:00
    Temat: Automatyczna splata KK Alior?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Jak dziala ta splata automatyczna w Aliorze? Mialem date splaty na 1-01-2010
    i rano tego dnia splata sie niedokonala. Zrobilem splate recznie obawiajac
    sie, ze ten system sie zacina i odwolalem automat. Jaka jest godzina
    wykonywania splaty karty kredytowej, czy ma na to wplyw lokata nocna
    otwierana na rachunku (po lokacie saldo jest nizsze niz kwota do splaty KK),
    z ktorego system dokonuje splaty?

  • 2. Data: 2010-01-05 15:54:32
    Temat: Re: Automatyczna splata KK Alior?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Krzysztof nadaje:
    > Jak dziala ta splata automatyczna w Aliorze? Mialem date splaty na
    > 1-01-2010 i rano tego dnia splata sie niedokonala. Zrobilem splate
    > recznie

    Swieto? Np. w OF-KIS termin splaty przypada tak by trafic w piatek przed
    weekendem, ale tam nie ma przelewów wewnetrznych.

  • 3. Data: 2010-01-05 17:35:49
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 11:58:00 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > wykonywania splaty karty kredytowej, czy ma na to wplyw lokata nocna
    > otwierana na rachunku (po lokacie saldo jest nizsze niz kwota do splaty KK),

    Lokata nocna nie ma na to wpływu, karta spłacane jest dopiero po powrocie
    gotówki (akurat tu ktoś bystry pomyślał). Co do godziny spłaty, sam nie
    pamiętam o której dokładnie ale z tego, co zauważyłem to się nie spieszą i
    nie zabierają pieniędzy już z samego rana, a nawet powiedziałbym, że dzieje
    się to wieczorem. Mógłby na to wskazywać punkt 2 pragraf 17:

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/regulamin_
    kart_platniczych.pdf

    17.2. W celu realizacji przez Bank dyspozycji automatycznej spłaty,
    Posiadacz ma obowiązek zapewnienia środków na rachunku na dzień spłaty
    określony na Wyciągu z karty, przy czym automatyczna spłata z rachunku
    zostanie zrealizowana przez Bank po procesie końca dnia wskazanego na
    Wyciągu karty jako dzień spłaty, z datą wykonania dnia następnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał